2013. március 15., péntek

27. bejegyzés

Itt a 27. rész!!!

Remélem tetszik, jó olvasást!!! :)

Puszi: Berta :)


"Louis"
- Harry had menjek veled! - fogtam meg a karját miközben a kabátját vette
- Nem! Te vigyázz Luxra! - mondta és kiviharzott az ajtón
Láttam ahogy idegesen bevágja maga után a kocsi ajtót és eszeveszetten gázt ad és megy.
Kétségbe esve mentem fel a szobámba ahol Angi és Lux már aludtak.
Csak néztem őket és egy kis idő után egy könny csepp folyt végig az arcomon.
Rájöttem ha velem és Angival történne ugyan ez megőrülnék.
Oda léptem mellé és egy csókot nyomtam a szájára.
Rögtön felébredt és egy halvány mosoly jelent meg az arcán.
- Miért nem alszol kicsim???- nézett rám gyönyörű szemeivel
- Szeretlek! - motyogtam és megöleltem
- Én is! Nagyon! - mondta és egy csókot nyomott a számra
Befeküdtem a két lány mellé az ágyba de a szemem nem csukódott le. Nem. Addig nem míg nem tudom hogy biztonságban vannak mind a ketten azaz hárman.
Egész este kattogott az agyam mikor egyszer csak sírást hallodtam. Lux sírt.
- Harry. Baba. Berta. - sírta hangosan
- Csss.... ringattam a kezemben szegényt
- Louis mi történt??? - ült fel az ágyon Angi
- Szegény rosszat álmodhatott! - mondtam és egy puszit nyomtam Lux fejére
- Óh édesem! - vedte ki a kezemből Angi Luxot
Egy ideig ringatta aztán mikor visszaaludt berakta az ágyba.
- Miért nem aludtál??? - fordult felém kérdően az ágyban
- Mert .... ááá mindegy! Inkább próbálj meg visszaaludni! - mondtam és elfordultam
- Nekem soha nem mondasz el semmit! Pedig tudtommal én vagyok a barátnőd! - mondta elhalkuló hangon
- Angi én nem.... - fordultam vissza
- Mindegy! Jóéjszakát! - mondta és most ő fordult el
- Mekkora egy segfej vagy Tomlinson! - motyogtam magamnak és lementem a konyhába
Lementem a konyhába és töltöttem magamnak tejet.
Már mentem volna a nappaliba mikor észrevettem egy kis mozgást a kertből.
Kidugtam a fejem az ajtón és meglepetten láttam hogy ott ül kint : Niall, Liam és Zayn
Kiléptem az ajtón és egy kicsi hideg futott végig a karomon.
- Fiúk! Mit csináltok itt??? - sétáltam lassan a három sráchoz
- Nem bírunk aludni! - mondta ásítva Liam
- Hát ahoz képest egy házat is be tudnál kapni! - néztem Liamre
Ő csak sóhajtott egyet majd hátradől a fűben.
Mind a három srácnak fura arckifejezés ült az arcán.

Remélem tetszett a 27. rész :)
Mégegyszer bocsánat a késésért :)
Puszi és ölelés: Berta :) 

 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!!!! És én is ott vagyok ez az!!!!!
    Siess várom a kövit tesa!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a rész! :) várom a folytatást! :)) DD xx

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon jóóóóóóóóó a blog légyszi hamar kövit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó.!! Siess a kövivel.!!! :)
    xX Orsi *-*

    VálaszTörlés
  5. HAMAR HOZD A KÖVIT..

    VálaszTörlés