2013. március 7., csütörtök

26. bejegyzés

Itt a 26. rész!!!
Remélem tetszik, jó olvasást!!!
Puszi: Berta :)


"Harry"
Megfordultam és a földre rogytam, úgy néztem.
Louis elfordult, nem bírta elviselni hogyha előbb jövünk talán ....
A kőfalra vérrel volt írva:
TE AZ ENYÉM VAGY HARRY NEM AZ ÖVÉ!!!!
A fal előtt egy papír volt amire rá volt írva:
CSAK AZ ENYÉM VAGY!!!! 
A papíron pedig rajta volt Berta gyűrűje.
A kezembe vettem a gyűrűt, magamhoz szorítottam és sírtam.
- Miért????? - ordítottam ahogy csak bírtam
Csak sírtam, nem érdekelt senki és semmi.
Egyszer csak megcsörrent Zayn telefonja.
Miután letette a telefont odalépett hozzám és megszorította a vállam.
- Harry???
- Hagyj!!!
- Harry sötétedik, haza kell mennünk!!!
- Nem megyek! Itt maradok!!!
- Ne csináld ezt! Tudod te is hogy itt nem maradhatsz!
- Itt maradok!!!
- De Harry! Most még Lux is itt van!
- Oh istenem! Lux!
- Na látod! Hazajössz és holnap elmegyünk a rendőrségre!
Nagy nehezen felálltam a földről és elindultam.
Mikor vissza értünk a lányok bizakodva fürkészték az arcom hátha mondok valamit. De én csak oda mentem Angihez, kivettem a kezéből a síró Luxot, erősen magamhoz öleltem és sírtam.
Lux kis kezeit nyakam köré rakta, fejét vállamra hajtotta és befejezte a sírást.
Csak álltam a domb tetején kezemben egy babával aki nem ért és nem tud semmiről.
A fiúk elmondták a lányoknak mi történt, mire minden lány sírásban tört ki.
10 perc múlva a kocsiban ültünk és mindenki csöndben volt.
A csöndben csak Lux egyenletes szuszogását lehetett hallani.
Mikor hazaértünk Luxot beraktam az ágyamba, majd átöltöztem és mellé feküdtem.
Szó szerint álomba sírtam magam.
Egész este Bertával álmodtam reggel pedig arra ébredtem hogy valaki simogatja az arcom, pont úgy mint Berta.
Azt hittem ő az.
- Berta de jó hogy megint itt va... - mondtam de mikor kinyitottam a szemem belém fagyott a szó
Egy teljesen ismeretlen lány ült az ágyam mellett és fekete kapucni volt a fején.
Nem bírtam megszólalni.
De ő beszélt:
- Szereted a barátnődet?
Persze, hogy nem hisz te engem szeretsz!
Ma este gyere erre a címre és nem lesz semmi gond!
Jah és egyedül gyere édes! - suttogta a fülembe ilyesztően majd egy cetlit nyomott a kezembe és erősen neki nyomta a száját az enyémnek
Mire észbe kaptam már eltűnt.
 Felültem az ágyon és nem bírtam felfogni hogy aki Bertát elvitte egy lány. Vagyis inkább egy őrült.
Pár perc múlva Lux felébredt és befeküdt az ölembe. 
Lux olyan mintha érezni mikor kell az embernek a szeretet.
Zayn ma beszélt a rendőrökkel de csak 48 óra után keresnek embereket.
Elmondtam a fiúknak hogy mi történt és megkértem Louist hogy este vigyázzon Luxra.
"este"
Ideértem a megadott címre ami a papíron volt.
Egy elhagyatott raktár egy sötét helyen.
Bementem az épületbe de nem találtam senkit.
- Itt vagyok! Mit akarsz tőlem??? - kiálltottam el magam
Nem jödt semmi válasz.
Pár másodpercel később bekötötték a szemem és elvittek valahova.
Nagyon hideg volt.
Kikötözték a kezem egy oszlophoz és mégegyet húztak a szemkötőn.
- Mostmár mind a ketten itt vagytok! - hallodtam a lányt
- Mit akarsz??? - kérdeztem erőszakosan
- Hogy szeress engem, mert te az enyém vagy!!! - kiabálta
- Nem szeretlek! Azt sem tudom ki vagy! - mondtam
- Hazudsz! - ordította
- Nem! - jelentettem ki
- Ne hazudj! Te szeretsz engem! Tudom! - mondta sírva idegesen
- Nem! - kiabáltam
- De! És örökre az enyém leszel! - mondta sírva és egy lövést hallodtam
- Nee! Harry! - hallodtam Berta sikítását
Nagy erőt vettem és széttéptem a kezemen a szalagot.
Levettem a szememről a kendőt és odarohantam Bertához.
- Itt vagyok hercegnőm! Nyugodj meg itt vagyok! Már senki nem bánthat téged! - öleltem magamhoz miután kikötöztem 
Erősen öleltük egymást.
Felhívtam a rendőröket és a mentőket amik elég gyorsan ki is jödtek.

Remélem tetszett !!! :)
Puszi: Berta :)

2 megjegyzés:

  1. Na jó nem sok blogon sírok de húgom neked ez sikerült!!!!!!!!!!!!!! NAGYON IGYEKEZZ KÉRLEK!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó...Hamar hozd a kövit.!!!! :)
    xX Orsi <3

    VálaszTörlés