2013. február 28., csütörtök

25. bejegyzés

Itt a 25. rész!!! :)

Remélem tetszik!!!

Jó olvasást!!!! :)

Puszi: Berta :)

 

"Berta"

Miután Lux megölelte Louist Harryre néztem aki egyfolytában engem nézett.

- Mi a baj édes??? - fogtam meg a kezét

- Már nem bírok várni!!! - mondta és mélyen a szemembe nézett

- De mire??? - néztem rá értetlenül

- A babára és arra hogy együtt legyünk a saját házunkban!!!! - mondta és megcsókolt

A csók után oldalra néztem és akkor láttam hogy Lux ott állt mellettünk és tapsolt.

Harry felkapta és elkezdte csikizni én pedig mosolyogva néztem hogy játszanak Luxal.

A játék után Lux és Harry ledöltek az egyik leterített plédre és kis idő után elaludtak.

Körbenéztem és meglepetten vettem észre hogy már senki nincs itt a társaságból.

Csak én maradtam és a két alvó cukiság.

Egy ideig néztem ahogy alszanak aztán egykupacba raktam a cuccainkat.

Miután készlettem lesétáltam a dombról ahol voltunk és sorbaálltam fagyiért.

Elég hosszú volt a sor és én álltam a legvégén.

Kb. 5 perc múlva egy hang szólalt meg mögöttem.

- Mintha hallodtam volna ezt a hangot már! - gondoltam magamban

Megfordultam és egy szőke cicababának az arca rajzolódott ki előttem.

Mikor megfordultam csak erőssödött bennem a tudat hogy valahol már láttam a csajt.

- Ö... segíthetek valamiben??? - kérdeztem udvariasan

- Mivan nem ismersz meg??? - kérdezte gúnyosan

- Ne haragudj de nem!!! - mondta mire állkapcsa megfeszült és arca ilyesztő arckifajazésbe váltott át, szemei elsötétültek és erősen megmarkolta a csuklómat.

Kirántott a sorból és egy nagy fal mögé húzott ami elég messze volt Harrytől.

"Harry"

Játszottam Luxal és annyira elfáradtunk hogy a játék után ledöltünk egy plédre és mind a ketten elaludtunk.

Alíg aludtam valamit mikor a gyomromba egy éles fájdalom hasított.

Azonnal felébredtem és láttam hogy Berta nincs ott a takaróknál.

Tudtam hogy vele van valami, az a fájdalom a hasamban csak akkor van ha baj van és most baj van.

Felálltam és a dombról néztem hogy hol lehet, de sehol nem láttam.

Már rohantam volna le a dombról de akkor jutott eszembe. Lux. Ő nem maradhat itt egyedül.

De hol vannak a fiúk???

- A kurva életbe!!! - morogtam magamban és előkaptam a mobilom

Tárcsáztam Louist. Ki van kapcsolva.

Niall. Szintén.

Zayn. Szintén.

Már csak Liam maradt.

Kicsöng, kicsöng, kicsöng ....

- Liam! Gyere gyorsan vissza! - pörgettem a szavakat

- Hazza! Várj! Most kerülök sorra a gumicukrosnál! - mondta

- Az isten szerelmére Liam! Szarom le a gumicukrod! Gyere vissza MOST!!! Baj van!!! - ordítottam a telefonba

- Jó na! Mindjárt ott vagyok!!! - mondta és letette

Épp hogy leraktam a telefont láttam hogy a játszótér másik végéből rohan Liam. Csak rohant mint az állat és egyszercsak BUMMM .... elesett.

Más esetban röhögtem volna de most az idegességem a maximumon volt.

Szerencsére gyorsan felállt és rohant tovább.

A domb alján megállt és csak nézett.

- Azt a kurva. Liam gyere már! - ordítottam rá mire felrohant

Mikor feljödt ledölt Lux mellé és csak figyelt.

- Maradj itt Luxal! - hadartam

- Oké! De te hova mész??? - érdeklődött

- Megkeresem Bertát!!! - mondtam és már rohantam is

Rohantam és minden hova benéztem.

Egy tisztáson megtaláltam Louist és Angit és éppen csókolóztak.

Nem szívesen zavartam őket de szükségem volt Louisra.

- Louis! - kiálltottam oda neki

Rögtön odakapta a fejét és felkelt a fűből.

Mind a ketten odarohantak hozzám.

- Louis Berta eltünt és érzem hogy valami baj van! - mondtam

- Akkor keressük meg de gyorsan! - mondta Louis

- Angi lécci váltsd le Liamet és mond neki hogy ő is keresse Bertát. Jah és ha megvan rögtön hívjon - mondtam és már futottunk is Louissal

Már vagy fél órája csak futottunk mikor Zayn hívott.

- Harry! Már mi is keresünk és ide kell jönnöd!!! - hadarta

- De hol vagytok??? - kérdeztem lihegve

- A fagyis satndtól 20 méterre van egy nagy kőfal és az mögött!

- Megyek! - mondtam és iszonyatos rohanásba kezdtünk Louissal

Mikor odaértünk megkerestük Zaynéket.

- Itt vagyok! De mi ez a hely??? - kérdeztem zihálva

- Ne kérdezd! Inkább gyere ezt látnod kell! - mondta Zayn és elindultunk

Pár métert mentünk mikor Zayn megállt.

- Ezt látnod kell! - mondta és a hátam mögé mutatott

Megfordultam és a földre rogyta, úgy néztem.

Remélem tetszett a 25. rész!!! :)

Puszi: Berta :)

1 megjegyzés:

  1. Ezt nem hiszem el!!!!!! 1 hétig váratsz és most meg hagysz egy függő véget??? Én is imádlak hugicám!!!!!!!!

    VálaszTörlés