2013. február 14., csütörtök

23. bejegyzés

Boldog valentin napot!!! :) <3

Itt a 23. rész remélem tetszik!!! :)

Jó olvasást!!! :)

"Berta"

Iszonyatosan boldog vagyok hogy kisbabám lesz ráadásul egy olyan embertől akit az életemnél is jobban szeretek.
Látom Harryn is hogy mennyire örül és boldog.
Minden eset úgy alszunk el hogy ő simogatja a hasam és beszél hozzá. Nagyon vicces és cuki.
Reggel mikor felkeltem és lementem a konyhába még csak Niall és Louis voltak fent és épp verekedtek.
- Fiúk!!! Mit csináltok? - néztem rájuk értetlenül
- Anyu segíts Niall elvette a répámat!!! - kiabálta Louis
- Niall add neki vissza! Louis te meg ne kiabálj mert még mindenki alszik! - parancsoltam rá a srácokra
Miután lenyugodtak hirtelen odajödtek hozzám és megöleltek.
- Hiányozni fogsz! - mondta Niall
- Ne menjetek el! - ölelt meg Louis
- Jaj fiúk! Mindíg fogunk találkozni csak épp nem itt fogunk lakni! - öleltem magamhoz a két fiút
- De ugye minden nap átjössz a babával hozzánk? - ült le mellém a kanapéra Niall
- Igen persze! 
- Én majd megetetem és megbüfiztetem! - ajánlotta Lou
- Oké! - mondtam mosolyogva
Még egy kicsit beszélgettünk aztán a fiúk segítettek reggelit csinálni.
Fél óra múlva kész volt a reggeli és a többiek is gyülekeztek a nappaliban az asztalnál.
A fiúk segítettek kirakni a tányérokra reggelit és kivitték a többieknek.
Mivel tegnap mindenki palacsintát akart enni ezért az volt a reggeli.
Miután megreggeliztünk felmentünk a szobánkba Harry-vel és átöltöztünk mert ma megyünk házat nézni.
Én ruhám:
Átöltöztünk aztán elköszöntünk és mentünk is a kocsihoz.
Egész délután a házakat néztük mikor egy olyan házhoz értünk ami nagyon megfogott minket.
Ez az a ház:
Ez a ház olyan egyszerű de még is szép. Valószínűleg ezért választottuk ezt a házat.
Pár óra múlva meg is vettük a házat és azt mondták hogy ezen a héten ha szeretnénk beköltözhetünk.
- Új ház, egy baba és a világ legjobb barátnője! Ennél jobbat nem is kívánhatnék! - mondta mosolyogva az én hercegem
- Én meg nálad jobbat nem kívánhatnék! - mondtam és megcsókoltam
- Ma este elviszlek vacsorázni a kedvenc éttermedbe! - mondta a csók után Harry 
- Jó! De ugye nincs semmi gond? - kiváncsiskodtam
- Dehogy! Épp elenkezőleg! Minden rendben van! - mondta és megcsókolt
Még egy kicsit körülnéztünk a házban majd haza indultunk.
Mikor haza értünk kicsit fáradt voltam ezért elmentem fürödni.
A fürdés után kerestem valami csinos ruhát amibe elmehetek az étterembe.
Végül ezt választottam :

Ezt az összeállítást Harry-től kaptam mikor visszajödtünk Londonba és már nagy volt a hasam.
Kisminkeltem magam majd átmentem Louishoz mert Harry nála készülődött.
Bekopogtam majd kinyitottam az ajtót.
- Ó Anyu! De jó hogy itt vagy! - rohant oda hozzám Louis
- Szia Lou! Harry hol van? - néztem szét az üres szobában
- Jah! Ne aggódj mindjárt jön a fürdőben van! - mondta füligérő mosolyal
- Oké! De te min mosolyogsz ennyire? Furcsa vagy Louis Tomlinson! Nagyon furcsa! - néztem rá majd nagy nehezen leültem egy székre
- Nem mosolygok én semmin csak már várom hogy megszülessen a baba! - mondta és leült mellém
- Már csak 1 hónap és megszületik a kis Darcy! - simogattam a hasam
Pár perc múlva Harry is megérkezett egy csokor rózsával a kezében.
Louisra néztem aki egyfolytában vigyorgott és engem nézett. Már semmit sem értettem.
Felálltam és odamentem Harryhez.
- Ez a tiéd hercegnőm! - mondta és a kezembe nyomta a virágot
- Köszönöm! Gyönyörű! - mondtam és megcsókoltam
- A fürdőben van mi? - néztem Louisra felvont szemöldökkel
- ÖÖÖ... Nektek nem mennetek kéne? - pattant fel a székből Lou
Mi csak nevettünk Harryvel majd lementünk a lépcsőn.
A lépcső alján mindenki vigyorogva nézett minket ami már elég furcsa volt. És ettől a sok furcsaságtól rámjödt a hisztiroham.
- Na jó elég volt! Most mondjátok meg hogy mivan vagy nem megyek sehova! - mondtam mérgesen
- Semmi csak olyan aranyosak vagytok együtt! - mondta Angi 
- Aha persze jó duma! - mondtam és elindultam visszafelé
- Berta ne csináld ezt! - kiálltott utánnam Harry de nem érdekelt
Bementem a szobáb és levettem a cipőm.
Pár másodperc múlva az egyik legjobb barátom jödt be a szobába. Zayn.
- Ne már anyu! Öltözz fel és gyere le! - ült mellém Zayn és megfogta a kezem
- De Zayn! Olyan rossz hogy senki nem mond semmit csak vigyorog! - mondtam és megöleltem
- Tudom de ennek oka van! - simogatta meg a hasam
- De mi? - kérdezősködtem
- Ha lejösz és elmész Harryvel akkor megtudod! - mondta és olyan volt mintha az apukám lenne
- Te vagy a legjobb Zayn! - mondtam és megöleltem
- Tudom! Na de akkor vedd fel a cipőd és indulás! - mondta és a kezét nyújtotta
Felvettem a cipőm és kinyitottam az ajtót.
Lementem a lépcsőn és azzal a lendülettel megöleltem Harryt majd megcsókoltam.
- Mehetünk? - nézet bele a szemembe
- Mehetünk! - mondtam mosolyogva és megcsókoltam
Beültünk a kocsiba és elmentünk a kedvenc éttermembe.









4 megjegyzés: