2013. február 6., szerda

22. bejegyzés

Itt a 22. rész!!!

Remélem tetszik jó olvasást!

Puszi és ölelés: Berta :)

 

 "Harry"

Reggel alíg bírtam felkelni olyan fáradt voltam az esti programtól.

Mikor felébredtem Berta nem volt melletem de nem aggódtam.

Kikecmeregtem az ágyból és felvettem egy melegitő nadrágot.

Lementem a lépcsőn és láttam hogy Berta a tv előtt ül és bambul.

Mögé lopóztam és szépen lassan a pólója alá nyúltam úgy hogy ne vegye észre.

Aztán hirtelen megfogtam a melleit mire akkor pofont kaptam hogy elrepültem.

- OMG!!! - ordította Berta és felpattant a kanapéról

- Harry! - sikoltozta és oda rohant hozzám

- Ne haragudj csak elvoltam gondolkozva és megijedtem! - mondta és magához ölelt

- Nem haragszok hercegnőm! - mondtam és megcsókoltam úgy hogy érezze nagyon szeretem
- De várjunk! Te sírtál? - emeltem fel a fejét
- Nem dehogy! - mondta és felállt
Leült és csak nézett magaelé. Semmit nem értettem. Tegnap még annyira boldog volt most meg mintha történt volna valami.
Leültem mellé és magamhoz öleltem.
- Mi a baj hercegnőm? Mondd el nekem! - kérleltem de nem szólalt meg
- Ne csináld ezt mondd el mi a baj! - mondtam de semmit nem mondott csak szorosan megölelt és sírt
Kb. 10 percig csak ültünk a kanapén mikor abbahagyta a sírást és rámnézett.
- Harry! Ugye szeretsz? - nézett rám könnyes szemekkel
- Hogy kérdezhetsz ilyet? Mindenkinél jobban szeretlek! - mondtam és megcsókoltam
- És bármilyen leszek te szeretni fogsz? - kérdezte
- Bármilyen leszel én akkor is szeretni foglak! - válaszoltam
- És pár hónap múlva is szeretni fogsz ha már nem csak én leszek akit ölelsz minden nap? - kérdezte 
- Igen de ugye nem arra gondolsz hogy te... - válaszoltam de közben rájöttem mire akar kilyukadni
- De Harry! Kicsi babánk lesz! - mondta és könnyek fojtak végig puha arcán
Én csak felálltam a kanapéról és eszembe jutott az ami az előző babával történt. De gyorsan el is felejtettem és csak arra gondoltam hogy ez nem fog még egyszer megtörténni. Ez a kisbaba meg fog születni és nagyon fogom szeretni.
Oda léptem Bertához és felemeltem majd megcsókoltam.

- Miért sírsz még mindig? - néztem bele gyönyörű szemeibe
- Mert félek! - mondta és vállamra hajtotta fejét
- Mitől? 
- Hogy vele is az lesz mint az előző babával!
- Nem! Nem hagyom hogy vele az történjen! Vigyázni fogok rád azaz rátok! - mondtam és megcsókoltam
- Szeretlek! - mondta és erősen megölelt
Csak álltunk ott és öleltük egymást.
Miután felfogtuk hogy mi is történik velünk leültünk a kanapéra és eldöntöttük hogy ma sehova nem megyünk hanem itthon maradunk.
Egész nap ültünk a tv előtt és néztük a tv-t közben én simogattam a hercegnőimet.

5 hónap múlva

Már nagyon sok idő eltelt amióta megtudtam hogy kisbabánk lesz.
Azóta sikerült rávennem Bertát hogy jöjjön velem vissza Londonba.
Már mindenki tudja hogy babánk lesz még a rajongók is de nem számít.
Éppen ma megyünk ultrahangos vizsgálatra és már nagyon izgulok mert újra láthatom a kisbabát és ma tudjuk meg hogy kislány vagy kisfiú.
A srácok is elakartak jönni de mondtuk nekik hogy majd itthon megmondunk mindent.
- Indulhatunk hercegnőm? - kopogtam be a szobába
- Igen persze! - jödt ki Berta a szobából 
- Ma van a nagy nap! Megtudjuk lány vagy fiú vagy kicsim! - nyomtam egy puszit Berta hasára
Segítettem Bertának beülni a kocsiba mert már elég nagy a hasa majd elindultunk.
A korházban már nagyon izgatott voltam mikor az orvos behívott minket a szobába.
Megnézték hogy minden rendben van-e majd a vizsgálat végén megmutatták a babát.

Mikor rápillantottam a monitorra nagyon jó érzés fogott el mert tudtam hogy ő az én babám.
Az orvos miután megmutatta nekünk a babát megkérdezte hogy szeretnénk-e tudni a nemét.
Mi szinte egyszerre mondtuk hogy igen szeretnénk.
Az orvos még egy pillantást végzett a monitorra és a papírjaira és határozottan kimondta.
- Önöknek kislányuk lesz!
Iszonyatosan boldog voltam és ahogy láttam Berta is.
Miután kész voltunk mindennel Berta megcsókolt és mosolyogva azt mondta.
- Őt neked köszönhetem!
Ettől a mondattól még boldogabb lettem és egy könnycsepp folyt végig az arcomon.
Beültünk a kocsiba és Berta felhívta a szüleit és elmondt hogy mi volt az orvosnál.
A telefon nem volt kihangosítva és még mindíg nem nagyon tudtam magyarul de az óriási sikoltozásnál amit az anyukája adott ki biztos voltam benne hogy nagyon örülnek.
Mikor hazaértünk a fiúk és a lányok rögtön kérdezősködtek.
Mi leültünk a nappaliban és elmondtunk mindent.
Annál a résznél mikor elmondtuk hogy kislány lesz mindenki felugrott és ugráltak meg kiabáltak. Mint egy diliház olyan volt de azért nagyon jó érzés hogy örülnek a babának.
Miután mindenki lenyugodott Niall-Detty, Zayn-Emma és Louis és Angi arról áradoztak hogy majd nekik mikor lesz babájuk.
Jah tényleg még nem is mondtam miközben én Bertával voltam Magyarországon Louis megismert egy nagyon szép és aranyos lányt Angi-t.

Angi:

Remélem tetszett a 22. rész!!! :)
Puszi és ölelés: Berta :)

2 megjegyzés: