2013. február 21., csütörtök

24. bejegyzés

Itt a 24. rész remélem tetszik!!! :)

Jó olvasást!!! :)
Puszi és ölelés: Berta :)
"Harry"
Berta mikor vissza rohant a szobánkba olyan érzésem volt hogy fújtak a tervemnek.
De aztán Zayn bement hozzá és nem tudom mit mondott neki de lejödt.
Elmentünk az étterembe és megkerestük az asztalunkat.
Egy olyan helyre kértem asztalt ahol csak mi vagyunk és senki sem zavarhat minket.
Miután leültünk és kértünk italt Berta szomorúnak tűnt.
- Mi a baj hercegnőm? - fogtam meg a kezét
- Nem tetszik nekem ez a titkolózás! Miért nem mondjátok el hogy mi van? - hajtotta le a fejét
- Már nem kell sokáig várnod! - mondtam és áthajoltam az asztalon hogy megcsókoljam
Miután megvacsoráztunk még egy kicsit beszélgettünk.
Ebéd után Berta elindult a kocsihoz de megállítottam.
- Hova mész?
- Haza! Miért te nem jössz?
- Nem! Először menjünk le a partra sétálni!
- Na jó! - mondta majd összekulcsoltuk ujjainkat és elindultunk
Éjfél előtt 5 percel Berta felé fordultam, megfogtam a hasát és akkor levegőt vettem hogy sokáig csókolhasam a hercegnőmet.
Pont éjfélkor abba maradt a csók mert Berta felkapta a fejét a tüzijátékra.



Míg ő a tüzijátékot nézte meglepetten adig én letérdepeltem elé és elővettem a gyűrűt.
Mikor vége lett a tüzijátéknak rám nézett mosolyogva.
Én nem haboztam fogtam a gyűrűt és megkérdeztem.
- Berta! Leszel a feleségem?
Ettől a mondattól könnybe lábadt a szeme és remegett a keze.
Pár másodperc múlva megszólalt.
- Igen!
Erre a mondatra feláltat, megcsókoltam majd az újjára húztam a gyűrűt.
- Ez gyönyörű! - mondta és a gyűrűre nézett

- Nagyon szeretlek! - mondtam és egy hosszú csókot nyomtam ajkaira
Még egy kicsit sétálgattunk aztán vissza mentünk a kocsihoz és haza mentünk.
 "Reggel"
Reggel mikor felkeltem a hercegnőm ott feküdt melettem, nekem háttal.
Oda másztam hozzá és hátulról magamhoz húztam.
Így feküdtünk egy ideig aztán megszólalt az a hülye telefon.
Berta persze rögtön felkelt rá és felém fordult.
Mikor ránéztem a telefonra kicsit meglepődtem de felvettem.
- Hallo!
- Szia Harry! Bocsi hogy most zavarlak de van egy kis gond!
- Mi a gond?
- Reggel felhívtak és mondták hogy az anyukám beteg ezért el kéne utaznom és hát öhm...
- Mond nyugodtan!
- Nem tudnátok ezen a héten Lux-ra vigyázni?
- Hát azt hiszem ránk fér a gyakorlás! 
- Óh istenem Harry! Köszönöm!
- Nagyon szívesen Lou! Mikor akarod hozni?
- Hát minél előbb annál jobb!
- Akkor hozd most!
- Rendben és mégegyszer köszi!
- Szivesen! - mondtam és letettem a telefont
Miután letettem a telefont csak rákacsintottam Bertára és már ki is pattantam az ágyból.
- M-mivan? - nézett rám értetlenül
- Lou áthozza Lux-ot erre a hétre mert el kell utaznia! - kiabáltam neki a fürdőből
- Oké! Akkor én is öltözök! - mondta és kiszált az ágyból
Fél óra múlva már csöngettek is és Louis szaladt az ajtóhoz.
- Hopp itt a nagylány! - ordította Louis mikor kinyitotta az ajtót és meglátta Lux-ot
Én csak mosolyogtam aztán oda mentem hozzájuk.
- Szia Harry! Mégegyszer köszi! - ölelt meg Lou
- Nagyon szivesen! - mondtam mosolyogva
Nem sokkal később Berta is lejödt és beszélgettek egy kicsit Lou-val majd Lou elment.
Mivel lassan ebéd volt ezért Lux-ot betettük a babakocsiba és csapatostul elindultunk a mekibe.
Miközben mentünk az utcán nagyon sokan minket néztek de nem zavart.
A mekiben kerestünk egy hátsó boxot ahol mind a 8-an plusz a babakocsi elfértünk.
Megláttunk egy jó helyet mikor egy lány megállított engem mert le akarta fényképezni Lux-ot.
Megállítottam a babakocsit és hagytam hogy fényképezze.
A fénykép nagyon aranyosra sikerült. :)

A lány megköszönte a képet és elment.
Végül mi is csatlakoztunk a többiekhez majd elküldtük a fiúkat hogy hozzanak ebédet.
Ebéd után elmentünk egy közeli parkba.
Mikor odaértünk leterítettük a plédeket és elővettük az üditőket.
Mindenki letelepedett a szőnyegre de a fiúk nem bírták sokáig hogy ne találjanak ki valamit.
- Mi lenne ha elmennénk csúszdázni? - kérdezte Louis
- Hülyének néznének az lenne! - mondta Zayn mire mindenki nevetni kezdet még Lux is
Na erre Louis bevágta a mű durcát és elfordult.
Egyszer csak azt vettem észre hogy Lux elindul Louis felé és beleül az ölébe.
Mindenki odakapta a fejét és néztük ahogy a kicsi megöleli Louist.





1 megjegyzés:

  1. Istenem de édes rész!!!!!!! Siess!!
    Addig is:http://www.youtube.com/watch?v=36mCEZzzQ3o&list=PLfWx85BIr0EzuNRhBKVUIVgKeShhVy_fL
    Nézdd!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés