2012. november 25., vasárnap

1. bejegyzés

Az álom ami valóra válhat !!!

Reggel egy szép napos reggelre keltem, mikor bekapcsoltam a netet egy cikket fedeztem fel :

"Legyél a BRAVO New York-i tudósítója

 Nyerd meg a 3 fős álomutat a fiúk December 3-i

Madison Square Garden-beli koncertjére !!! "

Elolvastam a feltételeket és hívtam a barátnőmet Detty-t .

- Halló! - szólt bele 

- Szia Detty, Berta vagyok át tudsz jönni hozzám ma olyan 3 óra felé !? - szoltam bele a telefonba

- Jah szia Berta, persze hogy átmegyek hozzád úgyis arra gondoltam délután elmehetnénk vásárolni !!! - válaszolta Detty 

- Ok rendben akkor találkozunk 3 -kor a ház előtt szia !!!- és letettem 

Miután megbeszéltük hogy találkozunk magamra kaptam a ruhámat, megittam egy bögre kávét és készülődtem.

"délután 3 óra"

Megcsőrrent a telefonom és mivel láttam hogy Detty hív felvettem és csak ennyit mondtam:

-már zárom az ajtót szia.-és le is tettem

Mikor találkoztunk rögtön elkezdtem neki mondani, hogy mit láttam reggel a neten

-Képzeld reggel bekapcsoltam a netet és azt írták lehet nyerni egy ingyen utat New York-ba a One Direction koncertjére-mondtam neki fülig érő mosollyal

-Hát ezt nem hiszem el te mindig tudod mit akarok mondani ?-mondta bevágva a mű durcit.

-Á szóval te is láttad akkor remek első bolt ahova megyünk a Media Market lesz indulás-jelentettem ki.

-Akkor menjünk ne csak áljunk és beszélgessünk mert az orrunk elől fogják elvinni az összes CD-t-förmedt rám amire mind ketten csak óriási röhögésben törtünk ki. :)

Nah szóval odaértünk a plázához és első utunk a Media Market-be vezetett.

Ahogy beértünk a boltba szinte rohantunk a CD-khez és kerestük a One Direction-től a Take Me Home CD-t.

Meg is találtuk és mentünk a pénztárhoz, majd kifizettük és mostmár megkönnyebűlten (mivel megvettük a CD-t) mentünk ruhákat és egyéb csajos dolgokat vásárolni.

Miután szinte felvásároltuk a fél áruházat elmentünk enni valamit a mekibe.

Mikor végeztünk az evéssel hazafelé vettük az irányt de mivel iszonyatosan fáradtak voltunk és ráadásul alíg látszottunk ki a csomagok közül gondoltuk hívunk egy taxi majd az haza visz minket.

Ahogy hazaértünk (mert a taxi az én lakásomnál tett ki minket ) már ültünk is a gép elé és regisztráltunk a játékra.

Gondoltam mivel este úgy is egyedül lennék ithon megkérdezem Detty-t nem-e alszik ma itt nálam, de mire megkérdeztem volna láttam, hogy már alszik az ágyamon.

Nem akartam felébreszteni ezért vissza mentem a konyhába és megcsináltam a vacsorát. Mikor kész lett a vacsi Detty bejött a konyhába és együtt megvacsoráztunk.

-Detty !-szóltam oda neki

-Igen ?-kérdezett vissza

-Nekem holnap be kell mennem a színházba mert szólt a főnököm hogy van egy új munka.De attól még itt aludhatsz csk reggel várd meg míg hazaérek és majd csak akkor menny haza.-zúdítottam rá a kicsit hosszú mondatomat

-Rendben.Jaj Berta annyira szeretném megnyerni azt a játékot-mondta

Erre én megöleltem és mondtam neki hogy menjen el fürödni addig én elkészítem az ágyát ahol aludni fog.

Amíg ő fürdött megcsináltam az ágyát és kipakoltam a ruhákat amit vettem magamnak.

 Miután én is lefürödtem még kicsit tv néztünk majd aludtunk.

"Reggel"

Reggel 6-kor kelltem mivel 8-ra kellet bemennem a munkahelyemre.

Felvettem a ruhámat amit este kikészítettem és mentem is.


 Mikor a munkahelyemre értem a főnököm olyan munkalehetőségett mondott, hogy az örömtől enyhe sokkot kaptam. :)


Remélem tetszett az első rész !!! :)

Üdv: Berta ;)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése