2012. november 30., péntek

3.bejegyzés

A döntés !!!

"Detty"

Berta mikor hazaért én épp a kanapén ültem és egy állatos filmet néztem.

Ahogy láttam az arcán elég megdöbbentő hírt kapott így gondoltam rákérdezek.

-Na mi volt? - kérdeztem

-Semmi különös - szólt vissza meredten

-Hát pedig ahogy beszélsz és nézel nagyon is volt valami - mordultam rá majd folytattam - már pedig addig nem engedem hogy felállj a kanapéról amíg el nem mondod hogy mi volt. - mondtam neki de ő csak ült és hallgatott.




Mikor egyszer csak megszólalt.

-Jól van ! Elmondom! - Szólt hozzám

-Szóval az úgy volt, hogy ... - kezdett bele a történetbe.

(nem írom le mert már úgy is tudjátok)

-De hát ez k.rva jó - kiálltottam fel mikor a történet végére ért. :D

-Csak tudod ha el is fogadnám mi lenne veled, a mostani munkahelyemmel, anyájékal és a házzal amit most vettünk??? - hadarta el a kérdéseit  a barátnőm

-Szerintem ezeket mind meg lehet oldani ezen ne aggódj - nyugtattam meg

-De mit fognak szólni a munkahelyemen a munkatársaim, hogy pont most hagyom itt őket mikor az eggyik legnagyobb és legjobb színdarab bemutatójára készülünk? - aggodalmaskodott

-Hát szerintem ezen ne aggódj ugyan is ha ez ekkora baj lenne a főnököd nem engedte volna meg hogy Andy felajánlj neked ezt a lehetőséget !!! - nyugtattam meg.

"Berta"

Egy hosszabb beszélgetés után elmentem lezuhanyozni, felvettem a pizsamám és elmentem aludni.



Remélem tetszett a 3. rész !!! :) (ne feledjétek like)



5 megjegyzés:

  1. Bocsi hogy ez a rész kicsit rövid lett de a kövi rész viszont hosszabb lesz !!! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Tetszik a blogod, így tovább =))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm remélem a többi rész is tetszeni fog igyekszem !!! :) egyébként te vagy az első kommentelőm köszi!!! :D

      Törlés
  3. KÖVIIIT!:33 IMÁDOM!!:$ Mikor jön a következő rész?:$$$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik sietek ma talán már fel is rakom a kövit mert az első pár részt már előre megírtam!!! :)

      Törlés