2012. november 29., csütörtök

2.bejegyzés

Egy csodás ajánlat !!!

Mikor a színház elé értem megcsörrent a telefonom, megnéztem ki hív "Detty" felvettem.

-Halli, felkeltél !?-kérdeztem :)

-Halli, aha felkeltem holvagy?-szólt bele a telefonba reggeli rekettes hangján.

-Már a színház előtt úgyhogy le lesz némítva a telóm mert a főnökömnél leszek-válaszoltam, majd elköszöntem és letettem a telefont.


"az iroda előtt"

A főnököm irodája előtt álltam és bekopogtam, majd mikor kiszól, hogy "tessék" bementem.

Mikor beléptem meglepetésemre a főnökömmel szemben ült egy öltönyös férfi és beszélgettek (angolul).

-Nagyon ismerős nekem az a pasi de nem ugrik be, hogy honnan !!! - gondoltam magamban .

Szólt a főnököm hogy, üljek le és miután helyet foglaltam bemutatott minket egymásnak.

-Ő itt Kovács Berta akiről beszéltem neked-mutatott be engem a férfinak a főnököm.

(A főnököm neve Tomi.)

-Ő pedig itt Andi McKenzzy-mutatta be nekem Tomi a férfit.

Majd Andi velem kezdett el beszélgetni (angolul).

Kicsit megijedtem de mivel volt egy alap nyelvvizsgám így tudtam vele beszélgetni.

-Szóval kedves Berta először is ha megkérhetlek tegezz engem mert nem vagyok olyan idős!-mosolygott :)

-Rendben!-mosolyogtam vissza :)

-Akkor elmondom miért is vagyok itt!!!-kezdte el a mondandóját.

-Én egy Brit fiú bandának vagyok a menedzsere és azért kerestem fel Tomi-t mert egy baleset miatt a fiúk sminkese már nem tudja őket sminkelni és ezért kerestem fel Tomi-t.Amikor ő téged ajánlott mint a színház legjobb sminkesét.-hadarta el hogy miért is jött hozzám.

-Szóval arra szeretnék megkérni hogy legyél te a fiúk új sminkese a turnéjukon.!!! - itt én majd leestem a székről amin ültem.

Majd mikor vége lett a beszélgetésnek és megbeszéltük, hogy 1 hónapon belűl felhívom elköszöntem és hazamentem.

Ahogy beléptem az ajtón a barátnőm csak úgy szórta rám a kérdéseit. !!! :)

Csak leültem és gondolkodtam.





Remélem tetszett a második rész !!!

Üdv: Berta!!! :)

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése