2013. január 10., csütörtök

18. bejegyzés

Itt a 18. rész remélem tetszik! Jó olvasást!

Puszi: Berta:)

"Reggel"

"Harry"

  Tegnap este megbeszéltük Bertával, hogy reggel elmegyünk bevásárolni és ha hazaértünk segítek neki főzni és rendetrakni mert vacsorára jönnek hozzánk a szülei.

Kicsit félek ettől az ismerkedéstől a szüleivel mert én nem tudok magyarul. De Berta azt mondta, hogy az anyukája valamennyire tud angolul és majd ő segít a fordításban.

Én már fent vagyok 1 órája de Berta még mindíg nem kelt fel.

Mivel már 11 óra volt gondoltam felkeltem.

Mikor felmentem még mindíg édesen aludt.

Mellé feküdtem és elkezdtem simogatni.

-Hercegnőm! Felkéne ébredni! - simítottam meg az arcát

-Menni kéne bevásárolni! - mondtam és közben simogattam az arcát

-Ne már Harry! Ne szakítsd meg az álmom! - mondta és elfordult

-Akkor majd én elmegyek a boltba! - mondtam és felültem az ágyon

-Ne inkább aludj itt velem! - mondta és magához húzott vissza az ágyba

-De nem épp te mondta este, hogy reggel elkell menni a boltba! És hogy korán keljek! - öleltem meg és belenéztem gyönyörű szemeibe

-Na jó! De kapok egy ébresztő puszit? - mondta mosolyogva

-Amennyit csak akarsz! - mondtam és csókolózni kezdtünk

-Na jó! Most már felébredtem! - mondta nevetve és beleült az ölembe

-Menny öltöz fel mert lassan indulunk! - mondtam és megcsókoltam

-Oké! Sietek! - mondta és elindult a fürdőbe

Miután felöltözött beültünk a kocsiba és egy nagy áruházba mentünk.

Berta ruhája:

 

  A boltban sikerült megvenni mindent viszont mikor vissza akartunk menni a kocsihoz őrült nagy sikítás és trappolás tört ki!

-Úristen! - nézett hátra Berta döbbent arcal

-Ugye nem az amire gondolok? - kérdeztem és megfogtam a kezét Bertának de nem mertem hátra nézni
-Ülj be a kocsiba! - mondta és gyorsan kinyitotta a kocsi ajtaját
A kocsiból láttam ahogy a kocsit és Bertát megrohamozzák a rajongók és autogramot kérnek.
"Berta"
Mikor megláttam a rajongókat nagyon megilyedtem mert tudtam most nincs itt Paul, hogy segítsen.
Harry-t gyorsan beültettem a kocsiba majd gyorsan bedoptam a cuccokat a csomagtartóba és én is beültem nagynehezen.
Dudáltam egy párat mire mindenki elugrott az útból.
Mikor már senki nem volt útban gázt adtam és elindultam.
Persze nagyon sokan futottak a kocsi után de ahogy lehetett leráztam őket.
-Ez húzós volt! - mondta Harry
-Bizony! De én mindent megoldok! - mondtam mosolyogva
-Ebben nagyon igazad van! - mosolyodott el Harry és megcsókolt
Mikor hazaértünk kipakoltuk a cuccokat a kocsiból és bevittük a konyhába.
Én elkezdtem kipakolni a cuccokat amiket vettünk közben Harry összepakolt a napaliban.
Mielőtt elkezdtünk volna főzni felmentünk a szobába átöltözni.
 Miután nagynehezen átöltöztünk lementünk a konyhába és elkezdtünk főzni.
"Este"
 Készen vagyunk a főzéssel és a terítéssel már fel is öltöztünk és most azt várjuk hogy megérkezzen a családom.

Én ruhám:

Harry pedig egy fekete inget és csőnadrágot vett fel egy sportcipővel.
Éppen a tv előtt ültünk és vártuk a családot mikor Harry megfogta a kezem és egy puszit nyomott az arcomra.
-Nyugi! Semmi baj nem lesz! - néztem bele gyönyörű zöld szemeibe
-Reméljük! - mondta és megcsókolt
Pár perc múlva már csöngettek is de éppen akkor megcsörrent Harry.
-Berta felmegyek a szobába mert a fiúk keresnek! - mondta és elindult felfelé
Én mentem és kinyitottam az ajtót és abban a pillanatban anya a nyakamba ugrott.
-Kislányom ! Szia! - ölelt meg mosolyogva
-Szia anya! - öleltem meg
Miután köszöntem mindenkinek meglepetten láttam, hogy a tesóm barátnője is jött bár nem tudom minek.
A tesómmal már 1 éve vannak együtt de nekem ez a csaj nagyon nem szimpatikus.
Mindíg csak nyávog és iszonyatosan beképzelt. Szóval nem bírom szegényt de addig amíg szereti a bátyámat és nem bántja meg nagyobb bajom nincs vele.

A bátyám Tomi (20):


 A barátnője Anna (18):

  Anyájékat leültettem a kanapéra és mondtam, hogy felszaladok Harry-ért.

Felmentem a szobába és szóltam Harry-nek.

-Cica! Bocsi csak a srácok épp most hívtak! - állt fel az ágyról

-Semmi gond! Valami baj van azért hívtak? - kérdeztem

-Nem! Dehogy! Csak hiányzok nekik! - mondta mosolyogva és megcsókolt

-Mehetünk? A szüleim már nagyon várnak! - mondtam és megcsókoltam

Megfogtuk egymás kezét és lementünk a lépcsőn.

Mikor leértünk a lépcsőn hirtelen egy éles sikítást hallotam.

Ez a sikítás Tomi barátnőjétől Annától jött.

Mindenki rákapta a fejét, hogy minek sikít.

Harry nagyon megijedt a sikítástól mivel nem értette mi van.

Senki nem tudta hirtelen, hogy miért sikított mikor egyszere csak Harry odahajolt hozzám és a fülembe súgot egy mondatot.

-Miattam sikított!

Kis idő múlva Anna is megszólalt!

-Istenem Berta! Miért nem mondtad, hogy Harry Styles-al jársz? - jödt odda hozzánk nyávogva

-Gondoltam már tudod az újságokból! - mondtam és ránéztem Harry -re

Harry csak lehajtot fejel nézet maga elé és nem akart ránézni senkire.

Oda álltam elé és felemeltem a fejét.

-Harry! - felemeltem a fejét és belenéztem a szemébe

-Ne haragudj hogy elrontottam ezt az estét! - mondta és megölelt

-Mi? Nem csináltál semmit! Nem tehetsz róla, hogy a bátyám egy rajongóval jár! - emeltem fel a fejét és megcsókoltam

Miután kicsit lenyugottunk Harry bemutatkozott mindenkinek.

-Szia Harry! Én vagyok Berta anyukája Adrienn! De ha könyebb akkor szólits Adának! - fogott kezet anya és Harry

-Értem! Akkor jó estét Ada! - mondta mosolyogva Harry

-Szia Harry! Én Berta apukája vagyok Tom! - nyújtotta apa a kezét

-Jó estét Tom! - fogot kezet apa és Harry

-Szia Harry! Én vagyok Berta tesója Tomy! - nyújtotta a kezét a bratyóm

-Helló Tomy! - fogot kezete mosolyogva  

-Szia én Anna vagyok! - ölelte meg Anna Harry-t

-Oké! - mondta Harry és nem nagyon volt feldobva az öleléstől

Az este további részében egyre jobb lett a hangulat és Harry is kezdett feloldódni.

Mikor végeztünk a vacsorával elkezdődött a faggatás.

 

Remélem tetszett a 18.rész!!! :)

Szurkoljatok, hogy jól énekeljek jövő héten! :)

Puszi: Berta :)

 

 

 

 


 

 


 

 

1 megjegyzés:

  1. Szia Berta!!!! OMG!!! Most csak ennyi jut az eszembe!!! Nagyon jó lett ez a rész is!!! Én is felraktam a 4. részemet!!! Ha elolvasod pls kommentelj is!!! Előre is köszi!!!
    Angi!!!

    VálaszTörlés