2013. január 17., csütörtök

19. bejegyzés

Itt a 19. rész remélem tetszik!!! :)

Jó olvasást!!! :)

Puszi és ölelés: Berta :)

 

"Berta"

A vacsora után megkezdődött a kérdezgetés.

-És Harry te hol is laksz? - kérdezte apa

-Londonban egy nagy kertesházban a banda többi tagjával - mondta majd rám nézett - és a barátnőikkel!

-És álltalában mit szoktatok csinálni amikor nincs próbátok! - kérdezte érdeklődve Anna

-Vagy együtt megyünk el valahova mint egy nagy család bulizni vagy a barátnőinkell töltjük a napot kettesben! - válaszolt mosolyogva Harry és a combomra tette a kezét mire én felkaptam a fejem

Még egy ideig beszélgettünk aztán mikor már majdnem mindent tudtak Harry-ről a tesóm egy nagyot ásított.

-Mivan tesó már el is fáradtál? - nézett a tesómra nevetve Harry

-Kicsit! - mondta Tomy nevetve

Nagyon jó érzés volt hogy a tesóm és akit a világon mindennél jobban szeretek ennyire jóban vannak.

Még egy kicsit beszélgettünk aztán már anyájék is kezdtek fáradni ezért jobbnak látták ha indulnak.

-Kicsim köszönjük szépen a vendéglátást nagyon jó volt! - ölelt magához anya 

-Örülök hogy eljötettek! - mondtam mosolyogva

-Harry! Örülök hogy megismertelek! Nálad jobb fiút nem is kívánhattam volna a lányomnak! - láttam Harry arcán hogy jól esett neki amit anya mondott

-Köszönöm szépen! És ha egyszer Londonban járnak nyugodtan hívjanak fel és én bármikor szívesen látom önöket! - ölelte meg anyát Harry

Miután mindenki elköszönt és Annát is letudtam vakarni Harry-ről egy utolsó nagy köszönés után hazamentek.

-Na? - néztem Harry - re

-Mi na? - kérdezte felvont szemöldökkel

-Megérte félni? - kérdeztem és dereka köré tettem a kezem

-Nem! - válaszolta és megölelt majd megcsókolt

Egy kicsit matattunk egymás szájában aztán bementünk a nappaliba.

-Hú nagyon fáradt vagyok! - mondtam egy nagy ásítás közepette

-Akkor menj fürödni addig én itt össze pakolok és utánnad megyek! - mondta Harry és rámkacsintott

-Benne vagyok édes! De siess! - mondtam mosolyogva majd felmentem az emeletre 

Megengedtem a vizet a fürdőben és bemásztam a kádba.

Épp hogy bemásztam Harry már jött is.

-Te aztán gyorsan elpakoltál! - mondtam mosolyogva

-Nem akartalak megvárakoztatni! - mondta kacsintva

-Hát akkor ne tedd! - mondtam és magamhoz húztam

A "fürdés" után lementünk a nappaliba és a kanapéról bambultuk a tv-t.

Fél óra múlva már nagyon fáradt voltam és elaludtam Harry ölében!!!

 

Remélem tetszett! Sajnálom hogy ilyen rövid lett de nem sok időm van!!! 

Puszi és ölelés : Berta :)

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

4 megjegyzés: