2013. január 31., csütörtök

21. bejegyzés

Itt a 21. rész remélem tetszik!!!

Jó olvasást!!! :)

Puszi és ölelés: Berta :)

"Berta"

Mikor este hazaértünk egyáltalán nem voltam fáradt SŐT.

Csak egy dologra volt szükségem az pedig hogy az én hercegemmel aludjak vagy egyéb dolgokat csináljak.

- Na megjödtünk! - dobta le a táskáját Harry a kanapéra

- Aha! - mondtam és hátulról átöleltem majd megcsókoltam a nyakát

Erre ő egy óriásit nyelt de nem fordult meg.

- Mi van cica hiányoztam? - mondta két nyelés között

- Te? Még szép hogy hiányoztál! - mondtam mosolyogva közben a karját simogattam

Egy ideigsimogattam aztán hirtelen megfordult és olyan közel húzott magához hogy majd nem nem kaptam levegőt.

- Te most szórakozol velem? - nézet bele mélyen a szemembe

- Nem! - mondtam és egy határozott mozdultal szenvedélyesen megcsókoltam

Egy ideig csókolóztunk aztán Harry egy lépéssel hátralépett és ravaszul rámnézett.

- Menj fel addig én iszok valamit! - mondtam majd a konyha felé vedtem az irányt

Gyorsan ittam aztán már rohantam is fel az én hercegemhez.

Mikor felértem a szobába Harry nem volt az ágyban ezért tudtam hogy a fürdőben lesz.

A fürdőbe benyitva rózsa szirmos fürdő várt és egy göndör srác.

Harry csak úgy hámozta le rólam a ruhákat majd miután kész volt beszáltunk a kádba és folytattuk amit elkezdtünk.

1 óra múlva óriási mosolyal a számon vágtattam be a szobába majd a szekrényben kezdtem kutatni valami pizsama után.

- Te meg mit csinálsz? - nézett rám Harry felvont szemöldökkel és lefeküdt az ágyra

- Pizsamát keresek! Egyébként öhm neked is fel kéne valamit venni! - mondtam vigyorogva

- Minek nekem így is jó vagy! Sőt! - mondta és az alsó ajkába harapott

Azért inkább felvettem egy fehérneműt majd befeküdtem az én perverz barátom mellé.

Azt hittem már elfáradtunk mind a ketten erre Harry elkezdett csókolgatni.

- Nem megmondtam hogy nem kell felvenned semmit? - mondta és elkezdte csókolgatni a nyakam majd egyre lejebb haladt.

  A hasamnál megállítottam majd felültem az ágyon és vágytól csillogó szemeibe néztem.

Végül megcsókoltam és hagytam hogy tegye a dolgát.

Miután jól elfáradtunk összebújva elaludtunk.

Ne haragudjatok ha ez kicsit perverz lette de a Directionerek mind perverzek!

Azért kicsit haragszok rátok mert nem komiztatok!

Most viszont kérem a komikat mert tényleg csak 5 komment után jön a kövi rész! 

Puszi és ölelés: Berta :)

2 megjegyzés: