2012. december 7., péntek

10. bejegyzés

A készülődés!!!

Mikor végeztünk az étteremben elindultunk a kocsihoz és mikor nyitottam volna ki a kocsi ajtaját Niall elém állt.

-Detty! Én nagyon élveztem az estét meg minden de ... - kezdte el a mondandóját de nem hagytam, hogy végig mondja.

-Nyugi! - állítottam le majd ő közeleb lépett kezeit arcomra rakta és megcsókolt.

-Csak annyit akartam mondani, hogy szeretlek! - súgta a fülembe Niall amitől végig futott a hátamon a hideg. ( jó értelemben) :)

Én csak mosolyogtam majd beszáltunk a kocsiba.

Egész úton Niall amikor csak tudta megfogta a kezem és rámnézett.

Mikor hazaértünk már mindenki aludt ezért felmentünk az emeletre és a szobám ajtajába álltunk mikor Niall mélyen a szemembe nézett és megcsókolt.

A csók után úgy éreztem ha nem vagyok vele minden percben abba belehalok. Gondoltam megkérdezem, hogy nem-e alszik ma nálam.

-Niall! - mondtam mosolyogva :)

-Igen? - kérdezett vissza

-Nem aludnál ma velem? - kérdeztem tőle kicsit félve

-De nagyon szívesen és ha már te kérdeztél valamit én is kérdezhetek valamit !? - válaszolt vissza

-Aha! - válaszoltam neki izgatottan

-Detty lennél a barátnőm? - megkérdezte és várta a válaszom de nekem egy könny csepp hullot le az arcomon.(öröm könny)

 Mikor megkérdezte hirtelen a barátom jutott eszembe és ezért volt az a könnycsepp.

-Mi a baj? Nem haragszom meg ha nemet mondasz! - mondta ilyedten

-Niall én nagyon szeretlek! - mondtam neki majd megcsókoltam.

-Ezt vehetem igennek? - kérdezte mosolyogva :)

-Igen! - mondtam neki mosolyogva mire ő felkepott és a szobájába vitt.

-Akkor ne az én szobámba aludjunk? - kérdeztem meglepetten

-Ne inkább aludjunk itt! - mondta mosolyogva és kezdte előpakolni amit holnap fel fog venni

-Niall én átmegyek a pizsomámért a szobámba és jövök vissza rendben? - léptem oda hozzá és szóltam neki

-Rendben de siess! - mondta majd egy puszit adott a számra

Szinte rohantam mikor megládtam, hogy valaki ül a lépcsőn. Oda mentem hozzá és ráköszöntem.

-Szia! - szóltam neki oda

-Hm! Szia ! - kapta oda a fejét

-Miért ülsz itt a lépcsőn? - kérdeztem és mellé ültem

-Csak gondolkodok az életemen! - válaszolt kicsit szomorúan

-És azon belül mi bánt ? Nekem mondd el nyugodtan! Bízz bennem Zayn! - próbáltam bíztatni a srácot

-Van egy lány Emma aki mindíg ír nekem a Twitteren és már találkoztunk is egyszer-kétszer és nekem nagyon tetszik! - panaszolta nekem a baját Zayn

-Áh már értem! - mondtam együtt érzően

-Arra gondoltam, hogy holnap mivel nincs próbánk ezért elhívnám ide és megkérném, hogy töltse itt az estét! - vetette fel az ötletét

-Na ez egy nagyon jó ötlet! - mondtam neki

-És te meg Niall hogy áltok a dolgokkal? - kérdezte már kicsit jobb kedvel

-Hát ami azt illeti épp most kért meg hogy legyek a barátnője! - mondtam neki mosolyogva

-Akkor gratulálok! - állt fel a lépcsőröl és megölelt

-De menny ne várakoztasd meg mert még dühbe gurul! - mondta mosolyogva

-Rendben te meg menny feküdj le és majd reggel felhívod Emmát ! - parancsoltam neki majd elindultam a szobám felé mikor utánnam szólt

-Detty! Köszönöm hogy meghallgattál! - szólt utánnam

-Nagyon szívesen máskor is! - szóltam neki vissza mejd bementem a szobámba és előkerestem a pizsamám.

"Berta"

Mikor visszaértem a szobába Harry nem volt ott.

Gondoltam majd csak jön úgyhogy befeküdtem az ágyba és elaludtam.

Úgy 5 perc múlva arra keltem fel, hogy valaki bejött a szobába.

Mikor kinyitottam a szemem egy félig vizes félig száraz Harry-t láttam magam előtt.

Amikor nem figyelt mögélopóztam és a nyakára nyomtam egy puszit.

-Hm. Ez finom volt! - szólalt meg

Megfordult majd megcsókolt.

-Cica kérdezhetek valamit?

-Persze! - mondtam neki vigyorogva

-Lennél a barátnőm? - tette fel a kérdést csillogó szemekkel

-Igen!Igen!Igen! - sikítottam majd a nyakába ugrottam és megcsókoltam

Mikor végre leszáltam róla  felvett egy boxert és újra csókolózni ketdtünk.

Aztán az ágyra döltünk és ott folytattuk a csókcsatát.

 

Mikor már alíg kaptunk levegőt egymás mellé feküdtünk és egymást néztük.

Majd én ráfeküdtem mellkasára és elaludtam.

"Reggel"

Reggel mikor felkeltem Harry ott szuszogott mellettem.

Kikászálódtam az ágyból és mentem a barátnőmhöz elújságolni a dolgokat de ő nem volt a szobában.

Gondoltam ő Niall - nél alszik ezért lementem a konyhába és ott volt a barátnőm.

Miután elújságoltuk egymásnak, hogy mi volt az este elkesztük készíteni az 5 fiúnak a reggelit.

Már majdnem készen voltunk mikor valaki az én derekemon fonta át karjait és egy csókot nyomott a nyakamra.

Detty-nek is ezt csinálta valaki. Gondolom Niall.

Mikor megfordultam Harry csillogó szemeibe néztem és megcsókoltam.

Majd a fiúk is segítettek tálalni és a fiúk elé rakni a kaját.


Mikor végeztünk a kajálással a fiúk megköszönték a reggelit és elkeztünk beszélgetni.

-Ma mit csinálunk? - kérdezte Louis
-Én arra gondoltam, hogy este elmehetnénk bulizni! - válaszolt Niall
-Nekem jó csak nap közben nem leszek itthon mert el kell mennem vásárolni sminkeket! - mondtam a fiúknak
-Akkor én is megyek veled cica! - mondta Harry
-Ne szívem maradj itthon én majd elmegyek Detty-vel! - mondtam neki mosolyogva :)
-Na jó! - törődött bele és azért hogy ne durcázzon adtam neki egy puszit
Reggeli után mindenki felment a szobába és átöltözött.
Mikor bementem a szobámba és elkezdtem levenni a pizsimet valaki benyitott az ajtón.
-Hoppá! - hallottam egy megdöbbent hangot
-Erre nem számítottam de mostmár mindegy! - folytatta majd bejött
Megfordultam és Detty állt az ajtóban.
-Mikor megyünk el mert akkor elkezdek öltözködni?! - tette fel a kérdését
-Már most kezdj el készülődni mert fél óra múlva indulunk! - válaszoltam neki mosolyogva :)
-Ok! Akkor szia! - mondta és elment
Fél óra múlva bekopogtam Detty-hez és megbeszéltük, hogy még mielőtt elindulunk elköszönünk a fiúktól.
Detty ruhája :
Az én ruhám :
Mikor elköszöntünk indultunk a plázába.
"este"
Már 6 óra elmúlt mikor hazaértünk nagyon sok csomaggal a kezünkben.
A fiúk rögtön segítettek és a cuccokat felvitték a szobánkba.
Mikor már minden a szobámba volt elkezdtem kipakolni amiket vettem.


-Szia cica! Miket vettél? - jött be a szobába Harry és hátulról átölelt.
-Hát ezeket! - mutattam az ágyra
-Este akkor megyünk bulizni? - tette fe a kérdést.
-Aha! Még szép! - fordultam meg és belenéztem gyönyörű szemeibe.
-És addig mit csináljunk? - kérdezte meg majd hátradőlt az ágyon.
-Nem tudom! Te mire gondoltál? - feléhajoltam és simogatni kezdtem az arcát.
Ő csak magára rántott és csókolózni kezdtünk.
Egy kis idő után levegő hiány miatt szétváltak ajkaink és az ágyra feküdtünk.
-Már 7 óra elkéne kezdeni készülődni a bulira! - szóltam Harry-nek aki egyfolytában engem nézett és a karomat simogatta.
-Muszáj mennünk? - kérdezte
-Hát neked nem muszáj de én nagyon szeretnék menni ezért én megyek! - válaszoltam neki majd felültem az ágyon.
-Mivel én nem hagylak egyedül ezért én is megyek! - jelentette ki majd a nyakamra nyomott egy puszit.
-Akkor kezdjünk el készülődni ! - mondtam neki majd feláltam mellőle és elindultam a szekrényemhez.
-Rendben cica ! Akkor majd jövök ha indulunk vagy talán előbb is itt leszek! -  jött oda hozzám majd egy enyhe csókot nyomott a számra.
Mikor kiment elmentem lefürödni és utánna előkerestem a ruhát amibe menni fogok.
"Detty" /Következő részben/

Remélem tetszett a 10. rész!:)

Puszi: Berta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése