2012. december 10., hétfő

12.bejegyzés

Itt a 12. rész jó olvasást!!!

Puszi: Berta

 

"Másnap"

Nem sokat aludtam, egész este Harry járt az eszemben és mikor bele gondoltam, hogy miattam sír én is sírni kezdtem.
Reggel Andy felhívott, hogy menjek el a fiúk próbájára és amíg ők próbálnak addig meg kell beszélnie velem pár dolgot.
Először nem akartam elmenni de eszembe jutott, hogy nem bújkálhatok Harry elől.
Megbeszéltük, hogy délután 2-re eljön értem és elvisz a helyszínre.
Addig volt időm összeszedni magam és átgondolni, a dolgokat.
"Délután"
Már felöltöztem és várom, hogy Andy ideérjen.
Kopogtak és mivel láttam, hogy Andy jön fel, kinyitottam az ajtót és már mentünk is.
Miután elintéztük a szállodában a dolgokat elindultunk a próba helyszínére.
Mikor odaértünk már a folyosórol hallodtam, hogy a fiúk próbálnak.
Andy az irodájába vitt és elkezdtünk beszélgetni.
-Berta rögtön a lényegre török jó? - kérdezte
-Jó! - mondtam szomorkás hangon mert tudtam, hogy miről akar beszélni
-Tegnap a fiúk azután jöttek próbára, hogy Harry-vel összevesztél és ez kihatással volt az egész próbára de legfőképpen Harry-re! Ezért arra szeretnélek megkérni, hogy a fiúk mikor lejönnek a színpadról Harry-t ide hivatom és én magatokra hagylak titeket akkor beszéljétek meg a dolgokat! Rendben? Mert ez így neked se és neki se jó! - mondta
-Rendben! - mondtam lehajtott fejjel.
Pár perc múlva Andy felhívott valakit és szólt neki, hogy küldje ide Harry-t.
Miután letette nem telt bele 5 másodperc kopogtak és tudtam, hogy Harry az.
Mikor Harry belépett nagy megelpődést láttam az arcán.
-Szia! - köszöntem neki
-Szia! - köszönt vissza miközben láttam rajta, hogy tudja meg kell beszélnünk minket.
-Akkor én most magatokra hagylak titeket! Beszéljetek meg mindent! - mondta Andy és kiment
Mikor Andy kiment Harry oda lépett és a szemembe nézett. Biztos voltam benne, hogy meg akar csókolni de én még előtte tisztázni akartam a dolgokat.
-Harry szerintem meg kéne beszélni a dolgokat! - javasoltam
-Rendben! - mondta és leült az előttem lévő székre
-Berta kérlek ne haragudj rám! Mikor megláttam azt a cikket nagyon ideges lettem mert nagyon rossz, mikor az ember minden nap arra kel fel, hogy már megint ő van az újság címlapján! - mondta közben egy könny csepp folyt végig arcán.
-Értem és rajtam töltötted ki a dühöd ! - mondtam elcsukló hangon
-Sajnos! És már mindent megbántam! Hidd el! - mondta és elkezdett sírni.
Ezt már nem bírtam nézni én is sírni kezdtem majd oda mentem hozzá, elé térdeltem és kezeimet arcára tettem.
-Mindent megbocsájtok! - mondtam és megcsókoltam
-Akkor vissza jössz mert én ezt nem bírom! - mondta közben könnyeit törölte le arcáról
-Én se nagyon bírom nélküled ezért már most induljunk is haza! - mondtam neki mosolyogva :)
-Rendben és holnapra szervezünk egy sajtótájékoztatót amin elmondunk mindent! - mondta majd megfogta a kezem és elindultunk a kocsihoz.
Otthon mindenki a nyakamba ugrott és ölelgetett.
Mikor kiörömködtük magunkat megettük az ebédet amit a fiúk rendeltek majd leültünk filmet nézni a nappaliba.
A filmnek olyan este 8 óra körül lett vége de ekkor már mindenki hulla fáradtan vonult fel a szobájába.
Mikor felmentünk a szobába és becsuktuk az ajtót Harry abban a pillanatban neki nyomott az ajtónak és csókolgatni kezdte a nyakamat.
-Mit csinálsz? - kérdeztem tőle szexi hangon.
-Amit már rég kellett volna! - mondta és lefektetett az ágyra
Mikor már semmi nem volt rajtunk megtörtént amire már mind a ketten nagyon vágytunk.
Úgy 1 óra múlva fáradtan feküdtünk egymás mellet és a plafont néztük.
-Nagyon szeretlek! - hajolt felém Harry és egy puszit adott a számra
-Én is! - ráfeküdtem a mellkasára és elaludtam.
"Zayn"
"Reggel"
Reggel mikor felkeltem rögtön felhívtam Emmát.
Emma:
Megbeszéltük, hogy találkozunk egy étteremben és együtt töltjük az egész napot.
Nagyon boldog vagyok mert nagyon szeretem.
Úgy gondoltam ma az ebéd után elviszem moziba és ott megkérdezem tőle lesz-e a barátnőm.
"Délután"
Már itt vagyok az étteremben és várom Emmát.
-Anyám! - csak ennyi csúszott ki a számon mikor megláttam 
a ruhája:
-Szia! - jött oda hozzám édesen mosolyogva
-Szia! Gyönyörű vagy! - mondtam neki és megfogtam a derekát majd megcsókoltam
-Köszi! - mondta elpirulva
-Akkor üljünk le! Kérsz valamit inni? - tettem fel a kérdést
-Igen ! Kólát kérek! - mondta a pincérnek
-És ön? - kérdezett engem a pincér
-Én is egy kólát kérek szépen! - mondtam
Majd adott egy-egy étlapot a pincér és elment.
-Te mit szeretnél enni? - kérdeztem Emmát
-Én steak-et eszek rízzsel! - mondta mosolyogva és letette az étlapot.
Én egyfolytában csak őt néztem ami neki is feltünt.
-Mi az? Van valami rajtam? - kérdezte
-Bocsi csak elkalandozott a figyelmem! - mondtam zavartan
-Azt láttam! - mondta nevetve
Leintettem a pincért és kértem 2 steak-et rízzsel.
Amíg ez ételt elkészítették nagyon sokat nevettünk és beszélgettünk.
Miután megkaptuk az ételt és megettük elmentünk a moziba megnézni egy horror filmet.
"A film után"
A film után mikor kijödtünk a moziból gondoltam "itt az idő Malik kérdezd meg" . 
-Emma! - álltam elé a kocsihoz érve
-Hm! - mondta mosolyogva
-Már nagyon rég óta randizunk és én nagyon szeretném ha a barátnőm lennél! Szóval lennél a barátnőm? - kérdeztem meg tőle
-Igen! - mondta angyali mosollyal az arcán
Megöleltem majd egy csókot adtam a szájára.
Miután haza vittem és elindultam haza felé nagyon boldog voltam.

"1 hét múlva"
"Berta"
Épp egy filmet nézünk a fiúkkal, Emmával és Dettyvel mikor megcsörren a telefonom.
Anya hívott ezért szóltam Harry-nek, hogy felmegyek a szobába.
Mikor felmásztam a szobába felvettem a telefont.
-Halló! - szólt bele anya a telefonba
-Szia anya! - szóltam bele a telefonba
-Szia drágám hogy vagy? - kéredezősködött anya
-Jól! És ti? - kérdeztem vissza
-Mi is jólvagyunk! - válaszolt
-Akkor jó valami baj van azért kerestél!? - kérdeztem aggódva
-Tudod a nagyiék nagyon messze laknak és most jönnek látogatóba tehát arra szeretnélek megkérni, hogy arra az 1 hétre gyere haza! - mondta a nem túl jó helyzetet
-Értem! És mikorra kell vissza mennem? - érdeklődtem
-Holnap utánra már itt kéne lenned! - válaszolt
-Akkor már holnap utaznom kell! - mondtam szomorkás hangon
-Igen! Majd még holnap reggel felhívlak de most mennem kell drágám! Szia! - köszönt el tőlem anyu
Miután letettük fejjel lefelé lefeküdtem az ágyon és gondolkodtam, hogyan fogom megoldani a holnapi utat.


Pár perc után már nagyon fájt a fejem ezért felültem az ágyon és kevés gondolkozás után elkezdtem csomagolni a ruháimat.

Már majdnem bepakoltam mindent mikor Harry lépett be a szobába.
-Cica! Mit csinálsz? - kérdezte döbbenten
-Pakolok! - mondtam elcsukló hangon
-De miért? Csináltam valamit? - kérdezte és mellém térdepelt a földre
-Dehogy! Nem csináltál semmit! Csak a nagymamámék Magyarországra mennek látogatóba és addig haza utazok. - mondtam
-És mennyi időre? - érdeklődött
-1 hétre! - mondtam
-Mikor utazol? - kérdezősködött tovább
-Holnap! - válaszoltam
-De én nem bírom ki nélküled egy hétig! - mondta és erősen magához ölelt
-Muszáj lesz kibírnod! Majd minden nap beszélünk! - nyugtattam meg és egy csókot adtam neki
-És a repülőjegy? Már el van intézve? - kérdezte aggódva
-Még nem ! Arra gondoltam holnap reggel elmehetnénk megvenni együtt! - mondtam az ötletem
-Jó ötlet! - vágta rá
-Na én kész is vagyok a csomagolással! - mondtam és feláltam a padlóról
-Remek! Ennek az esténke kiválónak kell lennie! - Jödt oda Harry és mire szóhoz jutottam volna már az ágyon feküdtünk és csókolóztunk.



  "Reggel"

Reggel mikor felkeltem Harry nem volt mellettem és ez nagyon rossz érzés volt.

Már indultam volna kifelé az ajtón mikor valaki megfogta a csuklóm és visszarántott.

-Hova készülsz? - kérdezte közben belenézett a szemembe

-Téged akartalak megkeresni de már nem kell! - mondtam neki és méllyen a szemébe néztem.

Ő csak mosolygot majd egy csókot nyomott a számra.

Megmosakodtam és felvettem a ruhám, majd lementünk reggelizni.

A ruhám: 

 Miután megreggeliztünk elindultunk a repülőtérre megvenni a jegyeket.

Mikor megvettük a jegyeket és kiléptünk a repülőtér épületéből egy csapat sikoltozó lány rohant oda hozzánk.

Mivel tudtam, hogy Harry miatt jöttek én elmentem a kocsihoz és vártam, hogy Harry mindenkinek adjon autogramot.

Már vagy 5 perce álltam a kocsinak támaszkodva mikor egy lány lépett oda hozzám.

-Te vagy Berta? - kérdezte a lány

-Igen! Miben segíthetek? - kérdeztem tőle kedvesen

-Abban segíthetsz, hogy eltakarodsz Harry körül és békén hagyod mert ő az enyém! - mondta erőszakosan a lány és nekinyomott a kocsinak.

-Hagyj békén vagy hívom a biztonságiakat! - mondtam erőteljesen a lánynak

-Jaj de megijedtem! - mondta nevetve és erősen meghúzta a hajam.

-Harry! - sikítottam a fájdalomtól

A lány megijedt, hogy Harry idejöhet a kiáltásomra és ellökött majd elrohant.

Én a földre rogytam és úgy sírtam mire Harry rohant oda hozzám.

-Cica mitörtént? Ki bántott? - kérdezte rémülten

-Az előbb egy lány azt mondta hogy takarodja el mert te az övé vagy majd utánna erőssen meghúzta a hajam ami nagyon fájt! - mondtam zokogva

-Annyira sajnálom! Az én hibám mert nem figyeltem hol vagy! - mondta Harry és erősen megához ölelt.

Mikor hazaértünk megebédeltünk majd felmentünk a szobába és még egy kicsit pakolásztink.

-Cica! 5 óra ! Vigyük le a nappaliba a bőröndöket! - mondta Harry

-Jó! - mondtam lehajtott fejel és felkaptam az egyik bőröndöt a kettő közül

Miután levittük a bőröndöket elköszöntem mindenkitől.

-Vigyázz magadra kicsilány! - ölelt magához Zayn

-Rendben! - mondtam szipogva

-Hiányozni fogsz te is és a főztöd is! - mondta vigyorogva Niall

-Te is nekem! - mondtam és megöleltem

-Vigyázz magadra! - ölelt magához Liam

-Igyekszem! - mondtam neki kis mosollyal a számon

-Ne feledd ha hiányzok egyél meg egy répát minden jobb lesz! - mondta Lou és egy répát nyomott a kezembe majd megölelt

-Úgy lesz! - vedtem el tőle a répát és megöleltem

-Nagyon vigyázz magadra! - mondta a barátnőm

-Rendben! Te is vigyázz magadra! - mondtam neki és megöleltem

Mikor már mindenkitő elköszöntem a fiúk segítettek a csomagokat a kocsiba pakolni majd miután egy utolsó puszit adtam mindenkinek elindultunk a reptérre.

Fél óra múlva már a reptéren voltunk és miután leadtuk a csomagokat leültünk a váróba.

Pár percig beszélgettünk majd bemonták a hangszóróba, hogy a gépem hamarosan indul .

-Harry! Nagyon fogsz hiányozni! - mondtam neki és egy könny csepp folyt végig az arcomon.

-Te is nekem! Minden nap fel foglak hívni! - mondta és egy hosszú csókot nyomott a számra.

-Akkor szia! - mondtam egy nagy sóhaj után

-Szia cica ! - mondta Harry és egy utolsó csókot nyomott a számra.

Mielőtt beléptem volna a repülőhöz vezető ajtón egy utolsó pillantást vetettem Harry-re.

Ő csak állt és nézett magaután. Látszott rajta, hogy most esik le neki, hogy elmegyek.

 

 Remélem tetszett a 12. rész!!!

Puszi: Berta! :)


 

2 megjegyzés:

  1. ÚÚÚristen nagyon jó!!!!
    mikor jön a 13-as????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma raktam ki olvasd el!!! Köszi! Remélem a 13-as rész is tetszik!!! :)
      Puszi: Berta :)

      Törlés