2012. december 1., szombat

5.bejegyzés

Egy ismerős alak!!!

"Detty"

Mikor a szállodába értünk külön szobát kaptunk ezért Berta arcán egy kicsi aggódást láttam, de megnyugtattam hogy nem teszek kért magamban.

Mikor kinyitottam szoba ajtaját az állam a padlón hevert.

Még álltam egy ideig mikor egy pasa ment el mögöttem és oda állt a barátnőm mögé és megfogta a vállát.

"Berta"

Mikor megfordultam Andy állt velem szembe és mosolygott :) . 

-Na milyen a szoba? :) - kérdezte mosolyogva

-Ez gyönyörű - borultam a nyakába és megköszöntem.

-Akkor örülök de most menj és pakolj ki és majd holnap beszélünk.

-Rendben csak előtte megnézem a barátnőmet - válaszoltam

-Rendben akkor szia ! - köszöntünk el egymástól

Mikor elment átmentem Dettyhez és láttam hogy neki is hasonló a reakciója mint nekem.

Megölelt és azt mondta.

-Köszönöm! - mondta

-De mit? - kérdeztem vissza

-Hogy elhoztál magaddal! Szeretlek! - ölelt szorosan és sírt

-Semmit nem kell köszönnöd te olyan vagy nekem mint a testvérem ! - adtam neki egy puszit, bevittem a cuccait és mondtam neki hogy menjen aludni majd reggel beszélünk.

"reggel"

Reggel arra keltem hogy csörög a telefonom. 

Magamhoz vettem és megnéztem ki az . "Andy" hívott.

-Hallo!!! - szóltam bele reggeli rekettes hangomon

-Szia Berta ! Ne haragudj felkeltettelek? - szólt bele ijedten a telefonba

-Nem dehogy már úgy is kelltem vona. - nyugtattam meg

-Akkor jó csak azt akartam mondani hogy ma még nem találkozol a fiúkkal csak holnap, úgyhogy ma kapsz egy kis pihenőt.

-Jaj nemár ! Na mindegy legalább kipakolok ! - mondtam szomorúan

-Na csak ennyire akartalak zavarni ha bármi probléma van csak hívj nyugottan szia ! -köszönt el tőlem

-Rendben köszi szia! - tettem le a telefont.

Kikászálódtam az ágyból és átcaflattam Dettyhez.

Rövid beszélgetés után megbeszéltük hogy elmegyünk valahova reggelizni, majd elmegyünk bevásárolni.

Vissza mentem a szobámba és felöltöztem.

Az én ruhám: 

"Detty"

Megbeszéltük Bertával hogy elmegyünk reggelizni aztán bedig vásárolni.

Mikor elment megmosakodtam és felöltöztem.

Az én ruhám:

-Nagyon finom volt ez a szendvics! - szólaltam meg mikor végeztem az evésel és megittam a maradék narancslevemet.

-Igen tényleg nagyon fincsi volt! - helyeselt a barátnőm.

-Akkor mehetünk vásárolni? - vetettem fel a kérdést.

-Mehetünk! - kaptam a rövid választ

Úgy döntöttünk elmegyünk egy hipermarketbe és ott majd megvesszük ami kell.

-Detty én arra gondoltam este csinálhatnánk pizzát! Mit szólsz hozzá? - tette fel nekem a kérdést

-Nekem jó akkor én megveszem ami kell a tésztához te meg vedd meg a feltéthez vakókat - adtam ki parancsot és már mentem is.

"Berta"

A hipermarketben vagyunk úgy döntöttünk pizza lesz este és Detty veszi a tésztához valókat én meg a feltéthez valókat.

Elindultam a zöldségekhez és mikor beraktam a zacskóba mindent beálltam a sorba.

Egyszer csak azt  veszem észre, hogy valaki nekem jött és kiesett minden a kezemből.

-Ó bocsi, had segítsek felvenni! - szólt hozzám ilyedten

-Semmi baj, azt megköszönném - válaszoltam neki

Mikor sikerült felszedni megszólal.

-Csini a felsőd! - dicsérte meg a pólóm

-Köszi ! :) - ránéztem a pólómra és felnéztem a srácra aztán leesett miért mondta . :)


Remélem tetszett az 5. rész :) !!!

2 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó lett =) Valamiért gondolom, hogy ki lehet az akinek nekiment =DD

    VálaszTörlés
  2. Remélem jól gondoltad hogy ki ment neki! Olvasd el a következő részt !!! :D

    VálaszTörlés