2012. december 4., kedd

8. bejegyzés

Ma nem kellet tanulnom ezért megtudtam írni a 8. részt úgyhogy JÓ OLVASÁST !!! 

Puszi: Berta :) 

 

A banda!!!

"Berta"

14 óra és Andy-nek már 1 órája itt kéne lennie.

Éppen gondoltam, hogy felhívom mikor kopogtak.

-Sziasztok! Elnézést, hogy várnotok kellet de dugóba kerültem! - szabadkozott Andy

-Nem baj csak most kerüljük ki! - nyugtattam meg hogy ne idegeskedjen

-Akkor mehetünk csajok? - kérdezte

-Persze! - vágtuk rá egyszerre

1óra alatt ott voltunk a stadionban és vártuk hogy a fiúk megjöjenek.

10 perc múlva nyílt az ajtó és én abban a pillanatban felpattantam a kanapéról.

-Sziasztok! - köszönt Andy a srácoknak

-Szi - ennyi jött ki a számon mert megláttam egy ismerős alakot

-Berta! - kiálltott fel és felém jött

-Haaary! - mondtam mosolyogva és a nyakába ugrottam 

Hasonló kép történt ez Detty és Niall között is.

-Hogy kerülsz ide? - kérdezte Harry még mindíg magához ölelve

-Én leszek a ti sminkesetek! - mondtam neki izgatottan majd belenéztem szemeibe és megcsókoltam.

Mikor végeztünk ránéztünk a többiekre akik csak bámultak és nem értették a dolgot.

-Ti együtt vagytok? - kérdezték szinte egyszerre a többiek

-Hát valami olyasmi! - mosolyogva nézet rám Harry :)

-Na jó ez kicsit sok szóval te vagy a sminkesünk és Harry barátnője? - kérdezte Zayn

-Valami olyasmi! - mondtam vigyorogva

Majd mikor mindenki feldolgozta az eseményeket meg lett beszélve, hogy mostantól nem a szállodában fogunk lakni hanem a fiúkkal.

Egy rövid tárgyalás után Harry és Niall eljöttek velünk a szállodába és segítettek összepakolni majd elvinni a cuccokat.

Mikor a fiúk házához értünk eldöntöttük hogy mindenki külön szobába fog aludni ami Harry-nek és Niall-nak nem nagyon tetszett.

-De én veled szeretnék aludni! - nyafogott Harry

-Majd fogsz nyugi! - mondtam neki mosolyogva :)

-Na jó ! De aki hozzá mer érni az én csajomhoz annak annyi! - játszotta el a félelmetes vadállatot

-De hát még nem is vagyok a csajod! - jelentettem ki egy kis hanglejtéssel

-Majd leszel! - mondta és kacsintott ;)

Mikor kipakoltam gondoltam megkérdezem mi a terv a nap további részében.

-Harry? - szóltam neki

-Igen cica-szólt vissza

-Cica ez tetszik! - válaszoltam mosolyogva :)

-Mit csinálunk a nap többi részében? - vetettem fel a kérdést

-Hát !!!! -szólt vissza elnyújtva a szót és szexin mosolygot közben

-Te mire gondoltál?- kérdezett vissza

-Nincs semmi ötletem!Inkább kérdezzük meg a többieket, hogy mit csináljunk közösen!-válaszoltam és indultam az ajtófelé.

-De én csak veled akarok lenni egész nap! - megfogta a csuklóm és odarántott magához.

-Rendben!Benne vagyok! - mondtam neki vigyorogva :)

-Akkor kezdj el készülődni mert este elviszlek moziba! - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.

-Oké! Akkor menny te is készülődni! - mondtam neki és kitessékeltem az ajtón, hogy elkezdhessek készülődni.

"este 8 óra"

-Kész vagy? Bemehetek? - kérdezte Harry

-Már csak a smink van hátra és kész is vagyok! Gyere be nyugodtan! - válaszoltam neki vissza

-Azt a mindenit! Gyönyörű vagy! - mondta tátott szájjal mikor belépett az ajtón

A ruhám:

-Hát igen!Ha egy ekkora hírességel lesz randim mint te akkor nem nézhetek ki akárhogy! - mondtam neki majd egy puszit nyomtam az arcára és megöleltem

-Indulhatunk ? - kérdezte mosolyogva :)

-Persze! Indulás! - jelentettem ki és már vágtattunk is le az emeletről.

"Detty"

Miután bepakoltunk a szobámba Niall odajött hozzám és elkezdte a mondani amit tervezett

-Detty! Én arr gondoltam, hogy esetleg nincs-e kedved eljönni velem estefelé moziba? - kérdezte kissé idegesen miközben a tarkóját vakarta

-Persze nagyon szívesen elmegyek veled moziba! - fordultam oda hozzá és megnyugtatás képpen, hogy ne izguljon adtam neki egy puszit

-De jó! Akkor hagylak is készülődni! Majd jövök! - mondta már kicsit nyugodtabban és elindult az ajtó felé

-Niall! - szóltam utánna - mikorra legyek kész? - kérdeztem

-Olyan 7 óra fele jövök! - válaszolt és kacsintott egyet ;) majd kiment

"este 7 óra"

-Szia csak én vagyok ! Bejöhetek? - dugta be a fejét Niall a szobába
-Persze gyere csak be ! - válaszoltam neki és tovább pakoltam a táskámban
-Mi a baj hogy nem szólalsz meg? - kérdeztem aggódva és megfordultam
Mikor megfordultam Niall csak állt a szoba közepén és engem nézett közben az alsó ajkába harapott.
-Hahó! - kalinpáltam ellőte - Itt vagy?
-Jah! Bocs csak annyira gyönyörű vagy! - mondta mosolyogva :) amitől egy kicsit elpirultam
A ruhám :


-Kösz! - mondtam elpirulva.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése