2012. december 18., kedd

16.bejegyzés

Most egy hosszú részt írtam mert csak a téli szünet után jön a 17. rész!!! :)

Addig is jó olvasást a 16. részhez!!! :)

Puszi: Berta :)

 

 

"Berta"

Mikor már majdnem elaludtam valami furcsa érzést éreztem a hassamon.

Az egyik szememet résnyire kinyotottam és akkor láttam, hogy Harry puszilgatja a hasam.

Nem akartam megszólalni inkább vissza csuktam a szemem majd pár másodperc múlva hallodtam, hogy Harry beszél.

Megint egy kicsit kinyitottam a szemem.

-Apa mindjárt jön csak elmegy fürödni! De felne kelts anyát! csss! - suttogta a hasamnak

Mikor kiment felültem az ágyon és mosolyogva simogattam a hasam.

Megvártam, hogy Harry befejezze a zuhanyzást és beálltam az ajtóba.

-Ö! Te nem alszol? - kérdezte meglepődve

-Nem, nem alszom! - mondtam és átkaroltam vizes derekát

-És miért nem? - kérdezt majd ő is átölelt

-Mert téged vártalak! - mondtam és végígsimítottam az újjam a karján

-Már itt vagyok! - mondta és megcsókolt

Egy jó kis estét töltöttünk el együtt.

"Reggel"

Reggel mikor felkeltem rögtön hányingerem lett és rohantam a fürdőbe.

Harry rögtön utánnam jödt és tartotta a hajam.

Miután végeztem fogatmostam és vissza mentem a szobába.

-Nagyon rosszul vagyok! - bújtam oda Harry-hez

-Elhiszem! De gondolj arra, hogy pár hónap múlva itt tarthatjuk a kezünkben a gyönyörű kisbabánkat! - mondta nyugatásként és egy puszit nyomott a homlokomra

-Igaz! - mondtam és eldöltem az ágyon

Egy ideig feküdtünk és én elaludtam.

Pár óra múlva arra ébredtem, hogy valaki simogatja a hátam.

-Harry? - kérdeztem félíg nyitott szemmel mert nem tudtam ki ül melledtem

-Igen? - kéredezett vissza

-Hány óra van? - kérdeztem és felültem az ágyon

-13 óra! - mondta

-Akkor jó sokat aludtam! - mondtam és kikászálódtam az ágyból

-Öltözz fel és gyere le mert valaki eljödt téged meglátogatni! - húzott magához és megcsókolt

-Rendben! Sietek! - mondtam és elmentem átöltözni

A ruhám:

Mikor kész lettem lementem az emeletről és akkor láttam, hogy aki látogatóba jödt az Harry anyukája Anne.

-Szia! - köszöntem neki

-Szia! Hogy vagy? - jödt oda és megöleltük egymást

-Jól! - mondtam mosolyogva és mivel Harry is odajött átkaroltam

-Azért jödtem át mert Harry elmondta a hírt és gratulálni akartam! Úgyhogy gratulálok! - mondta

-Köszönjük! - mondtuk egyszerre Harry-vel

-Meg azért is jödtem át mert megyek vásárolni és megszeretném kérdezni, hogy nem-e jössz velem!? - kérdezte

-De nagyon szívesen! Akkor felmegyek a táskámért és jövök! - mondtam és felmentem az emeletre

A táskám:

Gyorsan lesiettem az emeletről és elköszöntem Harry-től.

-Nagyon vigyázz magadra! - mondta

-Rendben! - mondtam és megcsókoltam

-Vegyél magadnak is valamit! Jó? - mondta

-Jó! - mondtam és megöleltem

Anne is elköszönt Harry-től és elindultunk a kocsijához.

"Harry"

Nagyon aggódok Bertáért de tudom, hogy ha anyával van nem lehet semmi baja.

Mikor elmentek azon gondolkoztam, hogy elmegyek én is vásárolni és veszek Bertának karácsonyi ajándékot.

Emlékeztem rá, hogy a múltkor kinézett egy ruhát hozzá illő kiegészítőkkel úgyhogy rögtön abba a boltba mentem és megvettem.

Biztos vagyok benne, hogy nagyon örülni fog neki.

Miután megvettem az ajándékot hazamentem és eldugtam.

Mikor már megtaláltam a megfelelő helyet lementem a nappaliba és a kanapéról néztem a tv-t.

Egy ideig néztem a tv-t aztán elnyomott az álom.

Egy ki idő múlva arra lettem figyelmes, hogy valaki mellém ül a kanapéra és simogatja az arcom.

Egy ideig élveztem ahogy simogat aztán kinyitottam a szemem és Bertát láttam magam előtt.

-Állmos vagy? - kérdezte

-Egy kicsit! - mondtam neki mosolyogva

-Akkor menny fel a szobába és feküdj le! Én addig csinálok a srácoknak vacsorát! - mondta és megcsókolt

-Nem megyek fel hanem segítek főzni! - mondtam és felpattantam a kanapéról

-Nekem az is jó! - mondta mosolyogva

Bementünk a konyhába és elkeztük készíteni a vacsorát ami grill csirke és sült krumpli volt.

Mikor már majdnem kész volt a kaja kezdtek a többiek is kiszállingózni a konyhába.

Odaadtuk mindenkinek a tányérját és elkeztünk enni.

Közben nagyon sokat nevettünk és beszélgettünk.

Miután kész voltunk már nagyon késő volt ezért elmentünk aludni.

Hajnali 2 óra körül arra ébredtem, hogy Berta álmában beszél.

-A baba! Harry segíts a baba! - ezt kijabálta egyfolytában

-Berta ébredj fel! - ráztam meg egy kicsit de nem ébredt fel

Gondoltam, hogy érezze nincs semmi baj magamhoz öleltem és beszéltem hozzá.

-Nincs semmi baj! Itt vagyok! - mondtam neki és egy kis idő múlva felébredt

-Harry! - mondta sírva

-Itt vagyok! Csak álmodtál! Nyugodj meg! - mondtam neki és erősen magamhoz öleltem

Egy ideig mág sírt aztán hozzám bújt és elaludt.

Reggel mikor felkeltem Berta még ott szuszogott melletem.

Egy ideig néztem aztán elmentem lefürdeni.

Már elakartam zárni a zuhanyt mikor Berta belépett mellém a zuhyanzó fülkébe.

-Ö! Mit csinálsz? - kérdeztem meglepődve

-Veled akarok zuhanyozni! - mondta mosolyogva

-Biztos? - kérdeztem szexi mosolyomat bevetve

-100%! - mondta és behúzta a függönyt

Fél óra múlva kijöttünk a zuhany alól és elmentünk felöltözni.

Öltözés közben Berta odajött és megcsókolt.

-Minden reggel így akarok zuhanyozni! - mondta és újra megcsókolt

-Mostantól én is ! - mondtam mosolyogva

Felöltöztönk aztán lementünk a nappaliba.

Berta ruhája :

 Reggeli után elvittem Bertát egy jó fagyizóba mert még az este azt mondt, hogy megkívánta a fagyit.

Mikor a fagyizóba értünk Berta epreset én csokis fagyit kértem .

Mondtam Bertának, hogy üljön le az egyik asztalhoz és én majd viszem neki a fagyit.

A fagyijába rajzoltam egy szivecskét amit le is fényképeztünk és feltettük twitter-re.

Berta twitterére:


 @berta1_k : Harry hozott nekem fagyit !!! :) <3


Az én twitteremre:


 

@Harry_Style : A szerelmemnek szivecskés fagyi jár!!! :) <3

Éppen sétáltunk haza mikor egy csapatlány rohant oda hozzánk.

Nagyon sok autogramot adtam és ahogy láttam Bertától is kértek páran.

Miután hazamentünk elkezdtünk pakolni mert előző este kaptuk a telefont, hogy holnap utaznunk kell az első túrné helyszínre.

"Berta"

"1 hónap múlva"

Lassan vége a turnénak és most megyünk vissza londonba.

Éppen a reptérre igyekeztünk mikor a fiúk  menedzere felhívott.

-Szia! - szóltam bele a telefonba

-Szia! Hol vagytok? - kérdezte

-A kocsinál most megyünk a repülőtérre! Miért? - kérdeztem vissza

-Azért mert most hívtak a reptérről, hogy egy gépen fogtok utazni a The Wanteddel! - mondta 

 

-Hogy mi? Az nem lehet a fiúk teljesen ki lesznek akadva! - mondtam mérgesen

-Sajnos nem tudunk semmit tenni! Mond meg a fiúknak! Jó? - mondta

-Jó! Na szia most leteszem! - mondtam és letettem

-Mi a baj cica? - jödt oda Harry

-Most hívott Andy és valami nem épp jót mondodt! - mondtam

-Mit mondott? - érdeklődött

-Hogy nem leszünk egyedül a repülőn! - mondtam félve merdt tudtam, hogy edtől teljesen kiakad
-Az, hogy lehet ! Hiszen az a mi saját gépünk! És mégis kikkel utazunk? - mérgelődött
-A The Wanted-el! - mondtam és halkan
-Ez nem igaz! És miért pont velünk jönnek? - kérdezte mérgesen
-Mert a gépükben elromlott valami és ezért nem szállhatnak fel azzal a géppel! És mivel mi is pont oda megyünk ahova ők ezért a ti gépeteken fognak utazni! - világosítottam fel
-Hát ez k*rva jó! - mondta és elmendt gondolom a fiúknak szólni
Amíg ők beszélgettek én beszálltam a kocsiba és mivel Lou megkért, hogy kicsit vigyázzak luxra játszottam vele.
Úgy 10 perc múlva már mindenki a kocsiban üllt és morgolódott.
-Miért pont velünk utaznak!
-Úgy utálom őket!
-Már most hányingerem van!
Fél óra múlva már a repülőtéren voltunk és leadtuk a csomagokat aztán felszálltunk a gépre és elfoglaltuk a helyünket.
Detty Niall mellet.
Zayn Emma mellet.
Liam Louis mellet.
Harry melletem.
Lou és Lux pedig mögöttünk ültek.
Már vagy 10 perce ültünk a gépen és beszélgettünk mikor nagy sikításra lettünk figyelmesek.
Harry rögtön odahajolt hozzám és elkezedett beszélni.
-Cica ne nagyon beszéllgess velük! Elég ha köszönsz! - fogta meg a kezem
-Renden! - mondtam mosolyogva és megcsókoltam
Mikor felszáltak a gépre tök rendes srácoknak tüntek de rögtön megmutatták, hogy mennyire is utálják a fiúkat.
-Ez lenne a gép elég gagyi! - mondta ez egyik srác
-Üljünk le semmi kedvem nézni őket! - mondta egy göndör hajú srác
-Várj előbb köszönjünk! - mondta valaki hátulról
Mi felálltunk, hogy azért még se legyünk pofátlanok.
-Sziasztok! - köszöntünk szinte egyszerre
-Sziasztok! - mondták majd Harry és felém fordultak
-Szevasz Harry! Látom új csajod van ! Nem akarod bemutatni? - kérdezték
-Ő itt Berta! - mondta majd leült
-Sziasztok ! - mondtam és leültem én is
Egy ideig hallodtam, hogy azon beszélgetnek, hogy miért pont Harry a barátopm mert ő egy pancser meg ilyenek de engem nem érdekelt.
Már vagy fél órája utaztunk mikor nagyon szomjas lettem és felálltam.
Éppen elindultam volna inni mikor Harry megfogta a csuklóm és visszahúzott.
-Hova mész? - kérdezte és fel állt
-Inni de mindjárt jövök vissza! - mondtam mosolyogva
-Menny ! De siess mert nélküled nem tudok elaludni! - mondta és megcsókolt
Pont töltöttem a vizet mikor éreztem, hogy valaki a hátam mögött áll.
Megfordultam és egy fiatal sráccal találtam szemben magam.
Nathan (fúj) :
-Helló! Miért nézel így ! Nem harapok! - mondta vigyorogva
-Gondoltam! - mondtam és vissza akartam menni a helyemre de nem engedett
-Hova sietsz? Nem beszélgetünk kicsit? - mondta és méllyen a szemembe nézett
-Nincs kedvem beszélgetni! Légyszíves állj el az útból! - mondtam mérgesen
-Csak 1 kérdés és mehetsz! - mondta és egyre közelebb jödt
-Hadd menyek! - mondtam
-Miért pont Harry tetszik? - kérdezte
-Mert! Nem mindeggy? - kérdeztem dühösen
-Én nem értem vannak nála jobb srácok is! Például én! - mondta vigyorogva
-Hagyj békén! - mondtam és el akartam menni de ő neki szorított a falnak és így folytatta volna ha a háta mögött nem jelenik meg Harry
-Berta! Te meg mit csinálsz? - kérdezte meglepődve
-Hát velem beszéllget! Nem látod? - fordult meg Nathan önelégült vigyorral az arcán
-De látom! Remélem élvezted! - mondta mérgesen és elment
Mikor elment letámadtam a srácot és majdnem pofon lett a vége.
-Most örülsz? - kérdeztem mérgesen
-Igen! Mert már szabad vagy! - mondta vigyorogva
-Hogy hogy szabad! Az volt a célod, hogy nekiszorítasz a falnak és mikor Harry idejön úgy csinálsz mint aki épp most csókolt meg! - kérdeztem
-Valami olyasmi! - mondta
-Akkor sikerült! Gratulálok egy igazi szemét vagy! - mondtam és elmentem
Mikor odaértem ahol ülltem addigra Harry már a helyemre pakolt és ahogy láttam ezzel arra gondolt, hogy ne üljek mellé.
Mivel oda nem üllhettem ezért leülltem egy másik helyre és ott el is aludtam.
Arra kelltem, hogy Detty a barátnőm ébresztget.
-Berta ébredj! Le kell szállnunk! - mondta és felkapart a székről
Mikor leszálltam a gépről Harry-re néztem és láttam rajta, hogy szinte utál.
Aztán ránéztem Nathan-re aki még mindíg önelégülten vigyorgott.
Nagyon rosszul éreztem magam, hogy hagytam magam és Harry most azt hiszi, hogy megcsókoltam.
Mivel a fiúk házában nem volt saját szobám és tudtam, hogy most biztos nem allhatok Harry-vel a reptérről rögtön egy szállodába mentem.
Este felhívtam Detty, hogy megkérjem jöjjön el velem az orvoshoz.
-Szia! - szólt bele a telefonba
-Szia! Kérdezni szeretnék valamit! - mondtam neki
-Kérdezz nyugodtan! -mondta
-Eljönnél velem holnap az orvoshoz? - kérdeztem
-Persze szívesen! De nem Harry-vel kéne menned? - érdeklődött
-De! De ő most nagyon haragszik rám! - mondtam és egy könnycsepp csordult ki a szememből
-Tényleg! Akkor holnap találkozunk! Pihenj sokat! Puszi! - mondta és letette
Még egy ideig gépeztem a laptopomon majd elmentem aludni.
"Reggel"
Reggel mikor felkeltem és megnézet a telefonom láttam, hogy kaptam egy SMS-t ezért megnéztem.
"Feladó: Harry <3"
"Andy üzeni, hogy holnap gyere be a stúdióba!"
Miután elolvastam nagyon szomorú voltam mert abban bíztam, hogy azért írt SMS-t, hogy beszéljük meg a dolgokat, de nem.
Egy ideig csak ülltem és gondolkoztam aztán előkerestem a ruhámat és felöltöztem.
Olyan 12 óra körül Detty felhívott, hogy itt van a parkolóban és mennyek le.
Mikor lementem Niall kocsija mellett állt és engem várt.
-Szia! - öleltem meg
-Szia! Ha nem baj Niall is jön! - mondta
-Dehogy baj! - mondtam és beülltem a kocsiba majd köszöntem Niall-nek
Bementünk a korházba és vártuk, hogy sorra kerüljek.
Mikor az orvos kijödt én bementem és mondtam a többieknek, hogy várjanak meg.
A vizsgálat után az orvos odaadta az ultrahangos képet majd elment.

Én is kimentem a többiekhez és szóltam, hogy indulhatunk haza.
Niall egész úton kérlelt, hogy menjek haza de nem nagyon hagytam magam.
Miután hazavittek levetettem magam a kanapéra és egész nap tv-t néztem.
Este épp zuhanyozni készültem mikor megcsörrent a telefonom.
Láttam, hogy Detty hív ezért gyorsan felvettem.
-Szia! Mizujs? - szólta bele
-Látnod kellet volna Harry-t mikor hazaértünk! - mondta és nagyon megilyedtem
-Mi? Ugye nincs semmi baja? - kérdeztem aggódva
-Dehogy nincs semmi baja! - mondta amitől megnyugodtam
-Akkor mit kellet volna látnom? - kérdeztem
-Hát mikor hazaértünk az egyik képet amit nekem adtál letettem az asztalra és elmentem a mosdóba. Mikor visszaértem ládtam hogy Harry a képet nézi és azt mondja. "Nagyon szeretlek titeket!".
-Én is nagyon szeretem! - mondtam szomorúan
-Na jó nem szomorítalak tovább! Jó éjszakát! Holnap találkozunk a próbán! Szia! - mondta és letette
Elmentem zuhanyozni majd aludni.
"Reggel"
Reggel mikor felkeltem 10 óra volt és mivel 12 órára kellet menni a próbára gyorsan felvettem a ruhám és hívtam egy taxi-t.

Mikor a próba helyszínére értem nagyon sok rajongó volt ott.

Ahogy megláttak egy csomóan odarohantak hozzám és autogramot kértek.

Miután kész voltam bementem az épületbe és mentem abba a szobába ahol sminkellni kell.

Mikor beléptem az ajtón Harry-t és Louis-t láttam és éppen fociztak.

Harryn nem volt póló ezért hirtelen végignéztem meztelen felsőtestén.



 

Remélem tetszett a 16.rész!!! :)

Puszi: Berta!!! :)




 

 

 

 


 

3 megjegyzés:

  1. Szia Berta!! Úristen hogy mennyi minden történhet egy részben nagyon tetszett és agyon kár hogy ilyen későn hozod az új részt!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Angela! Örülök neki, hogy tetszett és mivel csak januárba hozom a 18. részt ezért az is nagyon hosszú lesz!!! :)
    Puszi: Berta
    ui.: Karácsony napján is lesz egy kis bejegyzés de az nem a következő rész lesz!!! :)

    VálaszTörlés