2012. december 16., vasárnap

15.bejegyzés

Itt a 15.rész jó olvasást! :)

Puszi: Berta:)

 

 

"Harry"

"Reggel"

Reggel mikor felkeltem nagyon siettem, mert megígértem Bertának, hogy már reggel bemegyek hozzá.

De még mielőtt bementem volna hozzá vettem neki azaz a babának egy ajándékot.

Miután megvettem az ajándékot rohantam a korházba mert már 12 óra volt.

Mielőtt beléptem volna a szobába a hátam mögé dugtam az ajándékot.

-Szia cica! - mendtem oda hozzá

-Szia! Pont téged akartalak hívni! - mondta és letette a telefont a kezéből

-Hogy aludtál? - kérdztem és letettem a földre nem túl feltűnően az ajándékot

-Hát a kis altató dalod után nem volt nehéz elaludni! - mondta mosolyogva

-Ez volt a cél! - mondtam és megcsókoltam

-És mi van otthon? - kérdezősködött

-Mindenki jól van! Egyébként mindenki megvan nélküled! - mondtam neki és vártam a reakcióját

-Héééj! - mondta és nekem vágta az egyik párnát

-Csak vicceltem! Mindenkinek hiányzól főleg nekem! - mondtam és újra megcsókoltam

-Így máris jobb! - mondta mosolyogva és hátradőlt az ágyon

-Hoztam neked valamit! - mondtam és lehajoltam a zacskóért

-Nem kellet volna költened rám! - mondta

-De ez tetszeni fog! - mondtam és odaadtam neki a zacskót

Mikor szétnyitotta a zacskót egy könny csepp csorgott végig az arcán.

-Tetszik? - kérdeztem és letöröltem a könny cseppet az árcáról

-Igen! - mondta és megölelt

-Akkor jó! Képzeld este kitaláltam, hogy mi legyen a neve! - mondtam

-És mire gondoltál? - kérdezte

-Ada! - mondtam

-Miből gondolod, hogy lány lesz? - kérdezte

-Én tudom, hogy lány lesz és lesz két hercegnőm! - mondtam komoly fejet vágva

-Két hercegnő? - kérdezte érdekes hangon

-Te és Ada vagytok az én hercegnőim! - mondtam és a hasára tettem a kezem

-Te meg az én göndör hercegem vagy! - mondta mosolyogva

Egy ideig még beszélgettünk aztán elmentem megkeresni az orvost, hogy beszéljek vele.

-Doktor Sam! - szólítottam meg a folyosón az orvost

-Jónapot Style úr miben segíthetek? - kérdezte

-Azt szeretném megtudni, hogy mikor vihetem haza a barátnőmet!? - kérdeztem

-Már ma este haza mehet de kérem nagyon vigyázzon rá! - mondta az orvos

-Ez természete! Akkor este hazavihetem? - kérdeztem vissza a biztonság kedvéért

-Igen! - mondta az orvos

-Rendben akkor köszönöm szépen! Viszlát! - fogtam kezet az orvossal majd visszamentem Bertához

Mikor visszaértem Berta aludt úgyhogy úgy gondoltam addig összepakolom a cuccát.

Úgy 3 óra múlva fel is ébredt és már indulhattunk is haza.

"Berta"

Mikor Harry elment az orvoshoz nagyon álmos voltam és el is aludtam.

Sokat aludhattam mert mikor felkeltem este 6 óra volt és Harry azt várta, hogy felébredjek.

-Jó estét hercegnőm! Öltözz fel és viszlek haza! - mondta és egy csókot adott

-De mit vegyek fel? Itt nincs ruhám! - mondtam

-De! Mert hoztam neked! - mondta és egy ruhaösszeállítást adott a kezembe

-Öltözz fel aztán hazaviszlek! - szólt utánnam a fürdőszobába menet

-Oké! - mondtam és elmentem átöltezni

Mikor kiléptem a fürdőből már nem csak Harry volt a szobában.

A szobában ott volt Lux és az anyukája Lou

-Sziasztok! - köszöntem

-Szia! Hogy vagy? - jödt oda Lou és megölelt

-Köszi jól! - mondtam

-Gratulálok! - mondta nekünk Harry-vel

-Köszi! - mondtuk szinte egyszere amin Lou nevetni kezdett és Lou is elkezdett rötyögni rajtunk

-Mit nevetsz kis ördögfióka? - kapta fel Lux-ot Harry és megpörgett

-Le ne ejtsd! - szóltam rá

-Miaz nem bízol a képességeimben? - kérdezte felvont szemeldökkel

-Na jó inkább nem mondok semmit! - mondtam nevetve

-Inkább add ide nekem egy kicsit Lux-ot! - nyújtottam a kezem

-Tessék! - adta oda a babát

Amíg fogtam Luxot lementünk a kocsihoz és beszálltunk.

A kocsiban Harry odahajolt hozzám és ezt súgta a fülembe.

-Várom a válszod! -súgta

-Mire? - kérdeztem suttogva

-Hogy nem bízol a képességeimben? - kérdezte 

-100%-ig bízok a képességeidben! - mondtam mosolyogva

Ő erre csak rámkacsintott és vezetett tovább.

Még mielőtt haza mentünk volna haza vittük Luxékat és csak úgy mentünk haza.

Mikor hazaértünk már este 8 óra volt és mindenki aludt mi felmentünk a szobába és ledöltünk az ágyra.

Már majdnem elaludtam mikor varami furcsa dolgot éreztem a hasamon.

 

Remélem tetszett a 15.rész! :)

Puszi: Berta:)

  (Ez a rész kicsit rövid lett de a következő hosszabb lesz) :)

 

 

 


 

4 megjegyzés:

  1. Szia Berta!!! Hát ez is irtó cuki! És nem baj hogy ilyen rövid nekem nagyon tetszett!!

    VálaszTörlés
  2. És nagyon várom a 16. részt is!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia angela! A 16.részt már írom és mivel holnap edzésem van ezért kedden fogom megosztani eset felé úgyhogy majd figyeld az oldalt! :)
      Puszi: Berta :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés