2012. december 13., csütörtök

13.bejegyzés

Itt a 13. rész!

Puszi: Berta

(ebben a részben már átfestettem a hajam úgyhogy most szőkés-barnás) :)

Mikor elindult a gép nagyon furcsa érzések voltak bennem.

Egy ideig csak néztem ki az ablakon de úgy döntöttem inkább alszok.

-Kérjük kapcsolják be öveiket mert megkezdjük a leszállást!

Erre a hangra kelltem fel és ekkor tudatosult bennem, hogy már Magyarországon vagyok.

Miután leszállt a gép hívtam egy taxit és a házunkhoz mentem.

-Szia kicsim! - köszöntött anya

-Anya! Annyari hiányoztál! - ugrottam a nyakába és erőssen megöleltem

-Gyere be ne állj az ajtóban! - hallodtam bentről a bátyám hangját

Mikor bementem a házba mindenki a nyakamba ugrodt és üdvözölt.

Miután üdvözöltük egymást kiosztottam az ajándékokat amiket London-ból hoztam.

Anya egy bögrét, apa egy parfümöt, a báttyám pedig egy pólót kapott.

Az ajándék osztás után megettük a vacsorát amit anya csinál majd utánna beszélgetni kezdtünk.

-Láttalak az újságban egy fiúval a múlt héten! - szólalt meg a báttyám

-Tényleg mondtál valamit a telefonba de azt mondtad majd ha haza jössz elmondod! Halgatlak! - mondta izgatottan anya

-Szóval én egy fiúbandának vagyok a sminkese és ez egyik sráccal akit úgy hívnak, hogy Harry nagyon jó barátok lettünk és mostmár járunk is! - mondtam el kihagyva a bevásárló központos sztorit mert attól anyám biztos frászt kapott volna

-Mutass egy képet Harry-ről nagyon kiváncsi vagyok rá! - mondta apa

-Oké! - mondtam és a telómban kerestem róla egy képet amit valamelyik nap csináltam.

-Szóval ő itt Harry! - mutattam a szüleimnek és a báttyámnak a képet.


 -Nagyon aranyos! - mondta anya 

-Úgye! Annyira szeretem! - mondtam és egy puszit nyomtam a képre

-Akkor jó mert ha te boldog vagy akkor mi is! - mondta apa és egy puszit adott a fejemre majd kiment a konyhába

-Anya nem haragszotok meg ha én most elmegyek aludni még mindíg nagyon fáradt vagyok! - mondtam és ásítottam egy nagyot

-Dehogy baj menny csak nyugodtan! Jó éjszakát! - mondta anya és adott egy puszit

Felmentem a szobámba és meglepetten láttam, hogy minden ugyan úgy van mint ahogy itthagytam.

 

Rávetettem magam az ágyra és tárcsáztam Harry számát.

-Szia! - szóltam bele a telefonba

-Szia cica! Nagyo hiányzol! - szólt bele a telefonba

-Te is nekem, hogy fogok én nélküled aludni? - tettem fel a kérdést

Ő erre csak egy nevetéssel válaszolt majd elkeszte mondani, hogy ki hogy van.

Már vagy 10 perce beszélgettük mikor beleásítottam a telefonba mire ő kinevetett.

-Mit nevetsz? - kérdeztem

-Nem most mondtad, hogy végig aludtad az egész repülő utat! Hogy lehetsz már is fáradt? - kérdezte nevetve

-Nem tudom! - mondtam neki mosolyogva és kis idő után elköszöntünk egymástól és letettük.

"3 nap múlva" 

A nagyiék tegnap jöttek át hozzánk ezért ma mindenki pihen mert már nem kell azon izgulni, hogy mikor érnek ide.

Épp a gépet bújom mikor egy cikken megakad a szemem.

"Harry Style-t tegnap Taylor Swift-el látták sétálgatni! Lehet, hogy dobta a csaját és most Taylor-nál keresi a boldogságot!? Ki tudja!

Itt van pár kép:





Miközben olvastam a cikket nagy görcs lett a gyomromban és egyre gyorsabban folytak a könnyeim ezért inkább elmentem sétálni.

Nagyon rosszul éreztem magam ezért úgy gondoltam leülök egy padra.

Elég furcsa voltam az elmúlt egy hétben egyfolytában hánytam és szédültem borzasztó volt.

Leültem egy padra és gondolkoztam.

Már vagy 15 perce ott ültem a padon mikor megszólalt a telefonom.

Harry keresett és mivel úgy éreztem csak játszik velem csak kinyomtam a telefont.

Gondoltam majd veszi az adást és megérti, hogy most nincs kedvem vele beszélni.

De nem így lett mert írt egy üzenetet.

"Feladó: Harry <3"

"Cica miért nem veszed fel? Valami baj van? Mi történt? "

Visszaírtam neki egy rövid üzenetet.

"Kérlek ne hívj majd én jelentkezek!"

Elküldtem az üzenetet majd felhívtam az egyik barátnőmet, hogy ma náluk aludhatok-e.

Miután megbeszéltük, hogy este 6-ra átmegyek hozzájuk hazamentem és összepakoltam amiket átviszek.

Éppen pakoltam mikor megcsörrent a telefonom.

Detty hívott ezért felvettem.

-Szia! Mi a baj? - kérdezte idegesen a barátnőm

-Semmi! - próbáltam nem úgy mondani mint aki egy iszonyatosat csalódott

-Jah persze! Csak, hogy engem nem versz át! Tudom, hogy baj van! - mondta erőszakosan a barátnőm

-Tényleg! És miből gondolod, hogy baj van? - kérdeztem flegmán ami engem is meglepett mert én soha nem szoktam így beszélni.

-Harry egész nap téged hív és te vagy kinyomod vagy fel sem veszed! Mi van veled? - kérdezte egy kicsit hangosan

-Figyelj nem szeretnék veszekedni úgyhogy leteszem! Szia! - mondtam neki majd letettem

"Harry"

Ma egész nap Bertát hívtam de nem veszi fel.

Küldtem neki egy üzenetet és arra is úgy válaszolt mintha haragudna rám.

Éppen a szobámban ültem mikor Liam bejödt.

-Szia haver! Gyere mutatnom kell valamit! - jödt oda hozzám 

-Nincs kedvem sehova menni! - mondtam és elfeküdtem az ágyon

-Pedig jó lenne ha jönnél mert szerintem tudom, hogy Berta miért nem veszi fel a telefont! - indult el az ajtó felé

-Mi? Ugye nincs semmi baja? - pattantam fel az ágyról és mentem Liam után

Mikor a szobájába értünk egy cikket mutatott amiben ez állt.

"Harry Style-t tegnap Taylor Swift-el látták sétálgatni! Lehet, hogy dobta a csaját és most Taylor-nál keresi a boldogságot!? Ki tudja!

Itt van pár kép:







  -Ez nem igaz! Nekem nem is tetszik Taylor! Ő csak egy barátom! - mondtam mérgesen és leültem az ágyra

-Valószínűleg ettől a cikktől borult ki a barátnőd és azért nem veszi föl! Majd holnap felhívod! - mondta Liam és mellém ült

-De ha egyszer nem veszi fel akkor mit csináljak? - mondtam

-Megvan! Előbb beszélt Detty-vel hívd fel az ő telefonjáról úgy biztos felveszi! - mondta az ötletét Liam

-Tényleg! Köszi Liam! - mondtam és rohantam Detty-hez

Elkértem tőle a telefonját és hívtam Bertát.

-Halló! - szólt bele Berta a telefonba

-Szia Berta! Harry vagyok! - szóltam bele 

-Ö Harry! Ne haragudj de nem szeretnék most beszélgetni! - mondta és lehetett  hallani a hangján, hogy sírt

-Kérlek csak had magyarázzam meg! Taylor... - kezdtem volna el de beleszólt

-Kérlek ne nehezicsd meg a dolgom! Majd ha vissza mentem megbeszéljük! - mondta 

-De mikor jösz vissza ? - kérdeztem 

-Holnap után! - válaszolta

-Kimegyek eléd a reptérre! - vágtam rá

-Nem kell! Majd találkozunk! Szia! - mondta és letette

Miután letette nagyon rossz érzés volt, hogy nem tudtam megmagyarázni semmit.

De mivel már este volt ezért elmentem aludni.

"Reggel" 

Reggel mikor felkeltem rossz volt tudni, hogy hiába akarok Bertával beszélni úgysem veszi fel a telefont.

Egy ideig csak ültem az ágyon és néztem az asztalomon lévő képet amin Berta van.

Már egy idei nézhettem a képet mikor a telefonom üzenetet jelzett.

"Feladó: Anya"

"Ha felkeltél hívj fel!"

Miután elolvastam az üzenetet felhívtam anyát.

-Szia! - szóltam bele a telefonba

-Szia! - szólt bele a telefonba

-Harry neked nincs barátnőd? - kérdezte

-Ahogy most állok nincs! - mondtam elcsukló hangon

-Hát azt el is hiszem ezek után! Szegény lány, hogy kilehet! - mondta

-Én sem vagyok jobban föleg mivel nem engedi, hogy beszéljek vele! Azt mondta majd ha vissza jön megbeszélünk mindent! - mondtam és hátradöltem az ágyon

-Mikor jön vissza? - kérdezte

-Holnap! - vágtam rá

-És nem mész ki elé? 

- Mikor mondta rögtön felajánlottam, hogy ki megyek elé de nem engedte!

-Remélem ha vissza jön mindent megtudtok beszélni! De ugye közted és Taylor között nincs semmi?

-Nem nincs én csak Bertát szeretem!

-Akkor reméljük megbocsájt! Viszont most le kell tennem szia!

-Rendben szia!

Miután letettük elmentem zuhanyozni majd le a többiekhez.

"Másnap"

Már 3 óra van és kb. Bertának most kell ideérnie! Már annyira várom, hogy magamhoz ölelhessem!

Úgy fél óra múlva kopogtak és én szinte rohantam az ajtóhoz.

"Berta"

Már itt vagyok a háznál és nagyon furcsa érzések vannak bennem.

Kopogtam és hallodtam, hogy valaki mintha rohanna az ajtóhoz.

-Szia! - köszöntem

-Berta annyira hiányoztál! - ölelt magához Harry

-Ti is nekem! - mondtam majd bementem a házba a bőröndökkel

-Mindenki elment vásárolni csak én vagyok itthon! - mondta Harry és egy halvány mosolyt láttam az arcán

-És mikor jönnek vissza? - kérdeztem

-Majd csak este! - válaszolta és leültünk a kanapéra

-Harry! Szerintem megkéne beszélni a dolgokat! Tudom, hogy a telefonba nem hagytam, hogy elmondj mindent ezért most hallgatlak! - mondtam és leültem mellé

-Szóval miután elmentél elmentem az egyik boltba és ott összefutottam Taylor-ral és mivel már nagyon rég nem találkoztunk elhívtam egy kávéra majd elmentünk sételni! Ennyi volt az egész! - mondta 

-Értem! De el kell mondjam, hogy én nem azért akadtam ki mert sétáltatok. hanem mert ő már egyszer a barátnőd volt és ahogy a képeken láttam rajta nem bánná ha újra összejönnétek!

-De én már nem érzek iránta semmit! - mondta és megakarta fogni a kezem de én elhúztam

-Harry én ezt nem bírom, hogy minden héten mással hoznak téged össze az újságok! Nekem ez túl sok! Tudom, hogy én nem vagyok híresség és ez nem tetszik egy csomó rajongónak de nem tehetek róla! - mondtam és feláltam a kanapéról

-Ezzel mit akarsz mondani? - kérdezte

-Úgyhogy én ezt nem bírom tovább ne haragudj! - mondtam és elkezdte sírni

-Szakítani akarsz? - kérdezte és kezeit arcomra tette

-Hát! Sajnálom Harry! De én sokkal jobbnak látom ha szakítunk! - kimontam de nem volt könnyű

-Értem! - mondta lehajtott fejel

-De kérlek ne hidd azt, hogy én nem szeretlek mert nagyon is szeretlek de nekem ez nagyon nehéz! Kérlek érsd meg! - kértem tőle és megöleltem

-Rendben! Akkor én most felmegyek a szobámba! - mondta majd elment.

Miután bementem a szobámba nagyon rosszul éreztem magam nem tudom mi lehet a bajom de nagyon rosszul vagyok!

Elindultam a fürdőszoba felé mikor Harry jött ki a szobájábol, oda akartam hozzá menni de kicsuszott a lábam alól a talaj.

Remélem tetszett a 13. rész! :)

Puszi: Berta :)
 
 
 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nagyon tetszik a blogod! Én és a barátnőm is csinálunk egyet! Ja és a 13. fejezet is nagyon jó remélem azért ez nem marad így!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már írom a 14.részt remélem az is tetszeni fog!!! :)
      Puszi: Berta :)

      Törlés