2012. december 8., szombat

11.bejegyzés

A buli és a bajok!!!

"Detty"

Mikor hazaértünk a fiúk segítettek felvinni a cuccokat a szobámba és miután kimentek elkezdtem kipakolni amit vettem.

Miután kipakoltam elindultam fürdeni és fürdés után  jutott eszembe hogy kint hagytam a ruhám ezért törölközőbe csavartam magam és bementem a szobámba.

-Hoppá! - hallottam egy hangot

-Te meg mit keresel itt ? - néztem rá meglepődve

-Gondoltam megnézem hogy állsz és rendesen megnéztem! - állt fel az ágyról és alsó ajkába harapott

Miután kimondta ezt a mondatot elkapta a derekem és magához rántott.

-Mit csinálsz? - súgtam szexi hangon a fülébe

-Nagyon szeretlek! Tudod? - kérdezte majd szép lassan az ágyra fektette és elkezdte csókolgatni a nyakam ami nagyon tetszett.

-Én is ! - mondtam neki majd elkesztünk csókolózni.

Már nagyon belejödtünk a dolgokba mikor kopogtak.

-Basszus! Hát ez nem igaz! - szólalt meg Niall

-Te jó isten ! Mennyi az idő? - kérdeztem ilyedten

-Este 8 óra ! Miért? - válaszolt

-A buli! Most kéne indulni! - ugrottam fel ilyedten az ágyról és siettem az ajtóhoz

-Hagyd! Majd én nyitom! - jött utánnam és kinyitotta az ajtót

-Halli! Indulunk! - hallottam Zayn hangját

-Jah! Igen bocs hogy csak most szólunk de mi inkább itthon maradunk! - hallottam Niall-t

-Ok! Akkor legyen jó estétek haver! - hallottam Zayn-t

-Nyugi! Meg lesz! - mondta Niall majd becsükta maga után az ajtót és elém állt

-Hol is hagytuk abba? - kérdezte szexi mosollyal az arcán Niall
 
-Segítek emlékezni! - mondtam neki majd a nyakára nyomtam egy puszit amitől nagyon begerejdt.

Egy nagyon romantikus estét töltöttünk eggyütt.

"Berta"

Felöltöztem és elkezdtem sminkelni mikor Harry jött be és egy csókot nyomott a nyakamra.

-Szia cica! Gyönyörű vagy! - mondta és leült az ágyra
 
10 perc múlva kész lettem a sminkeléssel és beleültem Harry ölébe.
-Na! Mit csináljunk ebben az fél órában? - kérdeztem tőle
-Lenne ötletem rá! - mondta mosolyogva és rámkacsintott
-Neked mindíg ezen jár az agyad? - kérdeztem tőle nevetve
Ő is elnevette magát és megcsókolt.
Még egy kicsit nevetgéltünk aztán még egy utolsó pár igazítást végeztem magamon és késznek nyilvánítottam magam.
-Én már kész is vagyok mehetünk! - jelentettem ki és elindultunk a lépcsőn lefelé
Mikor már mindenki a nappaliban volt pár perc múlva el is indultunk a uliba.
Bementünk a klubba és egy nagy asztalhoz ültünk mikor Zayn megszólalt.
-Egy pillanat és jövök! - mondta és elindult kifelé az ajtón.
Pár perc múlva egy nagyon csinos lányal jött vissza az asztalhoz.
-Szóval srácok ő itt Emma! - mutatta be nekünk a lányt
-Szia én Berta vagyok! - nyújtottam a kezem a lánynak.
-Szia Emma vagyok! - fogtunk kezet a lánnyal
Mikor már mindenki köszöntötte leült Zayn mellé az asztalhoz és rendeltünk italt.
Kb. 2 óra múlva már mindenkinek nagyon jó kedve volt kivéve Liam-nek mert ő nem ihat veseproblémája miatt.
Mindenki jól elvolt mi épp Harry-vel csókolóztunk mikor Louis leesett a székről és nagyot esett.
-Na jó ennyi volt a buli mára! Indulunk haza! - állt fel Liam az asztaltól
-Ne már még alíg ittunk! - mondta akadozva Lousi a földről felálva.
-Szerintem meg pont eleget ittatok már ahoz hogy hazamennyünk! - mondta Liam és épp Louis-t kaparta fel a földről.
Már a kocsiban ültünk mikor Liam megszólalt.
-Hol van Zayn és Emma? - tette fel a kérdést
-Biztos elmentek haza! - szólalt meg Harry
-Na jó mindegy majd reggel felhívjuk! - szólt Liam és indította a kocsit
Mikor hazaértünk Harry-vel felmentünk a szobába és elaludtunk.
"Reggel"
Mikor felkeltem Harry egy újságot szorongatott.
-Jó reggelt édes! - szóltam neki oda
-Ez minden csak nem jó! - mondta színte ordítva, mérgesen
-Mi a baj? - kérdeztem ilyedten és felültem az ágyon
-Ez ! - mondta flegmán és nekem vágta az újságot
Ez nekem nagyon rosszul esett ezért sírva fakadtam, kimásztam az ágyból és berohantam a fürdőbe.
"Harry"
Reggel arra kelltem, hogy Andy hív.
-Szia! - szóltam bele a telefonba
-Szia! Nézd meg a mai újságot! - mondta és letette
Kimentem a házból és felvettem az ajtó előtt heverő újságot amiben ez ált.

"Tegnap este a One Direction egyik szépfiúját Harry Style-t lencsevégren kapták egy szőke csinos lánnyal az egyik szórakozó helyen."
Itt a kép:
Ezen nagyon felhúztam magam és rohantam vissza a szobába.
Még egy ideig olvasgattam a cikket mikor Berta felkelt.
-Jó reggelt édes! - szólalt meg
-Ez minden csak nem jó! - mondtam neki színte ordítva
-Mi a baj ? - kérdezte ilyedten
-Ez ! - mondtam flegmán és hozzá vágtam az újságot amit nem kellett volna tennem de nagyon ideges voltam.
Ő sírvafakadt, kipattant az ágyból és elrohant. Gondoltam biztos a fürdőbe rohant ezért utánna mentem.
-Kérlek ne haragudj! - mondtam neki
-Menj el! - halodtam a hangját a fürdőből
-Kérlek! Engedj be! Beszéljük meg! - mondtam szinte ordítva mire Louis jödt ki a szobájából
-Hagyj békén! - mondta sírva
-Harry! Mi történt? - jödt oda hozzám Lou
Mondtam neki, hogy menjünk be a szobámba és ott elmesélek mindent.
-Na mond! - ült le az ágyra
-Szóval... - kezdtem el a mondandóma közben már majdnem sírtam
-De Harry erről se te se Berta nem tehettek! - mondta nyugtatás képpen Lou és leült mellém a földre.
-Tudom de.. - kezdtem volna el a mondatot mikor Berta rontott be a szobába
-Berta ne haragudj beszéljük meg! - kérleltem sírva de rám se nézett csak felkapta a ruháját a táskáját és elment.
Mikor kiment a földre rogytam és arcom kezeimbe temetve sírtam.
Úgy fél óra múlva már mindenki a szobában volt és engem nézett.
-Detty! Te tudsz róla valamit? Hogy hova ment vagy bármit? - kérdztem könnyes szemekkel a barátnőjét
-Már vagy 20-szor hívtam de vagy kinyomja vagy nem veszi fel! - mondta könnybe lábadt szemekkel mire Niall magához ölelte.
-Srácok tudom, hogy nem a legjobb az időzítés de menni kéne próbára! - szólt közbe Liam
-Oké! - mondtam és felkeltem a földről.
"Berta"
Nagyon rosszul esett, hogy Harry azért kiabállt velem mert lefotóztak minket. Elhiszem, hogy nem így szerette volna a nyílvánosság elé hozni de attól még nem tehetek róla.
Mikor halodtam, hogy Louis-sal elmennek megmostam az arcom és vissza mentem a szobába.
Láttam ahogy Harry a földön ül és sír de én csak felkaptam a ruhám a táskám és elrohantam otthonról egy nyugott helyre.
Úgy gondoltam ma még nem megyek haza had nyugodjak le ezért elmentem egy hotelbe és az estére kivettem egy szobát.
A telefonomon láttam, hogy Harry is és Detty is nagyon sokszor hívtak és nagyon sok üzenetet írtak.
Mivel ismerem anyira a barátnőmet tudom, hogy most nagyon pánikba lehet esve ezért írtam neki egy üzenetet.
"Detty! Ma este nem megyek haza! Nyugi nincs semmi bajom vigyázz magadra!
Puszi: Berta! "
Elküldtem az üzenetet és béreltem a szállodában egy laptopot úgyhogy most az bújom mikor megcsörrent a telefonom. "Detty" hív.
-Szia! - szóltam bele
-Berta gyere haza Harry nagyon ki van bukva egyfolytában sír és téged hív ! - mondta szomorú hangon
-Nagyon hiányzik! De ma este nem megyek haza mert egy kicsi nyugalomra van szükségem! - mondtam a barátnőmnek
-Rendben te tudod! De holnap már jössz ugye? - kérdezet agódva
-Igen! Minden képpen meg kell beszélnünk Harry-vel a dolgokat! - mondtam nyugtatás képpen majd elköszöntünk és letettük.
Még egy kicsit néztem a tv-t majd elmentem aludni.
"Másnap" /következő részben/
 
 
 
 
Remélem tetszett a 11. rész ! :)
Puszi: Berta:)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése