2012. december 3., hétfő

7. bejegyzés

Ezen a héten nagyon sokat kell tanulnom ezért csak pénteken tudom megosztani a 8. részt!

Addig is jó olvasást a 7. részhez!

Puszi: Berta !!! :)

A megismerkedés!!!

"Detty"

Mikor Niall adott egy puszit nagyon furcsa érzés fogott el. 

Egy kicsit beszélgettünk és egyszercsak kinyílt az ajtó és Harry mosolyogva szólt ki nekünk, hogy menjünk be.

Mikor bementünk úgy mentünk be, hogy Naill épp a derekamat fogta ezért Berta elég furcsán nézett rám de nem zavart.

-Istenem Berta! Mikor eljöttünk nem úgy volt, hogy te vigyázol rám nem pedig én rád? - kérdeztem mosolyogva:)

Magához húzott és ezt súgta a fülembe:

-De ahogy látom nem sokáig fogok ÉN rád vigyázni !!! - emelte ki az én szót és mosolygot

-Nem illik társaságban sugdolózni! - jött oda Harry és mellé ült

-De bunkó vagyok még be sem mutatkoztam! Niall Horan vagyok ! - nyújtotta felé a kezét Niall

-Berta Kovacs - fogtak kezet

"Berta"

-Hát mi most kicsit kimegyünk Niall-el a folyosóra nyugodtan beszélgessetek - törte meg a kínos csendet Harry

-Rendben ! - neztem bele csillogó zöld szemeibe és mosolyogtam :)

-Nagyon izzik a levegő közted és Niall között jól látom ? - kacsintottam rá a barátnőmre ;)

-És te meg Harry között is meg lehet sutni egy egész grill csirkét !!! - röhögte el magát a barátnőm

-Na jó most komolyan, látom rajta hogy tetszel neki és azt is látom hogy ő is tetszik neked! - mondtam neki mosolyogva

-Ahogy láttam ti is ígyvagytok Harry-vel le sem tagadhatod! - mondta nekem mosolyogva a barátnőm

Úgy 10 perc beszélgetés után belépet egy orvos.

-Jónapot kívánok! Elnézést ha megzavarom a beszélgetés csak azért jödtem hogy elmondjam, hogy haza mehet! - közölte velem az orvos

-Rendben nagyon szépen köszönöm! - mondtam mosolyogva

-Akkor további szép napot ! Viszlát! - köszönt el az orvos

-Akkor öltözz fel addig én előkerítem a fiúkat és mehetünk is haza! - adta ki a parancsot a barátnőm

-Rendben !- mosolyogtam rá a barátnőmre :)

"Detty"

A fiúkat már meg is találtam és most szállunk be a kocsiba. Én és Naill ülünk elől, Harry és Berta pedig hátul.

-Itt vagyunk!!! - kiálltott fel Berta

-Lányok arra gondoltunk Niall-el hogy mivel nem vettetek meg semmit a boltban ezért rendelhetnénk pizzát. -vetette fel a kérdést Harry

-Nekem jó akkor menyünk! - kiálltott fel Berta, megfogtam Harry kezét és kirángatta őt a  kocsiból

Berta szobájába mentünk és már a pizza is megjött úgyhogy most azt esszük.

Úgy döntöttünk hogy beteszünk egy filmet és egész este azt nézzük majd. Így is lett.

"Berta" 

A film közepe fele Harry átkarolt és a karjait a derekamon pihentette.

Viszont a végefele már nagyon álmos voltam és elaludtam.

"reggel"

Reggel nagyon jól kelltem és meglepő módon az ágyamban, pedig az rémlik hogy a földön aludtam el.

Mikor megfordultam egy göndör hajzuhataggal találtam magam szembe.

Felültem az ágyon és gondolkoztam.

2 perc kondolkodás után úgy döntöttem kiállok az erkélyre egy kis levegőt szívni.

Nagyon elmélyülhettem a gondolataimban mert egyszer csak azt vettem észre hogy valaki körbefonja karjait a derekamon és ezt suttogja a fülembe.

-Jól aludtál mert én igen ?! 

-Nagyon jól aludtam !!! - mondtam vigyorogva és megfordultam.

Amivel szembetaláltam magam nagyon tetszett.

"Detty"

Mikor reggel felkeltem felültem az ágyamba és meglepedten vettem észre, hogy valaki alszik melletem.

Niall volt az . Olyan cuki mikor alszik.

Egyszer csak elkezdett csörögni a telefonja amire ő felkelt és felvette .

Mikor letette azt mondta el kell nennie próbára Harry-vel együtt de majd még ma fog hívni.

Elköszöntünk egymástól és elment.

"Berta"

Mikor hátra néztem és mélyen belenéztem gyönyörű zöld szemeibe azt vettem észre hogy elgyengítenek a szemei .

Kis idő múlva már fájt a lábam így visszamentem a szobába és leültem az ágyra ő utánnam jött és elém gugolt.

-Berta én nagyon szeretlek! - mondta nekem amitól teljesen elpirultam, de mire reagáltam vólna ő megcsókolt.

Sajnos nem sokáig élvezhettem mert kopogtak. kinyitottam és Niall mondta hogy próbára kell menniük.

Miután elmentek megcsörrent a telefonom "Andy" hívott.

-Eljött az idő kislány ma találkozol a fiúkkal. - szólt bele a telefonba Andy

-Jaj már annyira vártam ezt a napot, mikorra legyek kész? - kérdeztem izgatottan

-1 óra múlva ott vagyok a szálloda előtt addigra legyetek készen szia ! - válaszolt és letette

1 óra múlva Detty is itt volt és vártuk hogy Andy  ideérjen.

Az én ruhám: 

Detty ruhája:





Remélem tetszett a 7. rész :) !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése