2012. december 27., csütörtök

Túllépés!!!

Sziasztok!

Ma meccsem volt ( kézilabda) és pont még miellőt elindultam volna megnéztem az oldal megtekintéseket és örömmel láttam, hogy már túllépte az oldal az 1000-et!

Ennek nagyon örültem és a nagy öröm közepette 100%-osan teljesítettem amitől megnyertük a meccset. :)

De még mielőtt elmentem volna pihenni ezt megírtam nektek!!! :

 

 

Directioner vagyok, directioner leszek
míg világ a világ a Nadno's-ban eszek
büszke vagyok arra, hogyha meghallom, hogy "kanál"
Liam jut eszembe, hogy ez neki fatál
a répáról sem a zöldség jut eszembe
hanem Lou fura ízlése, ez az esete,
nekem Harry sem Potter, szebben szól a Styles
és ha azt mondom "Zayn" már a fellegekben jársz...
akkor is rögtön röhögnöm kell megint
ha egyik haverom szóba hozza Kevint
mi értjük, hogy 'vas happenin boys?' vas happenin internet'
mert mi vagyunk a legjobb magyar DIRECTIONEREK. :)♥

 

Puszi: Berta :)

 

1 megjegyzés:

  1. Szia Berta!!! Ez tök jó és egyet értek Directioner leszek amíg élek!!!!

    VálaszTörlés