2012. december 5., szerda

9.bejegyzés

A randi!!!

-Indulhatunk ? - kérdezte Niall

-Persze! - válaszoltam mosolyogva
Beültünk a kocsiba és egy kis kocsikázás után megérkeztünk egy nagy mozihoz.
-Na mit nézzünk meg? - kerdezte Niall miközben nézte a lehetőségeket
-Mondjuk egy horrort? - vetettem fel a kérdést
-Ha te azt szeretnél nézni akkor én is! - válaszolt mosolyogva és megvette a jegyeket majd a popcornt és az iatlokat.
A film nagyon izgalmas volt néhol kicsit ilyesztő is volt de ilyenkor Niall - hez bújtam amit ahogy láttam csöppet sem bánt.
-Akkor most megyünk is haza? - kérdeztem
-Hát én arra gondoltam, hogy még elmehetnénk megvacsorázni egy étterembe! - mondta el Niall hogy mit tervezett az este többi részében
-Nekem jó akkor indulás! - mondtam neki mosolyogva és megfogtam a kezét.
"Berta"
Beültünk a kocsiba és elindultunk a moziba. Miközben utaztunk nagyon sokat nevettünk.
A moziban eldöntöttük hogy egy horror filmet nézünk meg és mikor megvettük a jegyet már be is ültünk.
A film közepén oda szóltam Harry - nek.
-Harry ! Egy kicsit félek! - bújtam oda hozzá és súgtam neki oda
-Melletem nem kell félned semmitől és senkitől! - mondta nekem és egy puszit adott a fejem búbjára.
Mikor vége lett a filmnek olyan este 11 óra felé, már nagyon álmos voltam és ahogy láttam Harry is elég fáradt volt ezért úgy döntöttük, hogy hazamegyünk.
A házba mikor beléptünk nagyon sötét volt és mivel még egy kicsit a film hatása allat voltam megfogtam Harry kezét és erőssen megszorítottam.
"Harry"
Mikor haza értünk nagyon sötét volt amitől Berta kicsit megijedt. Ezt abból vettem ki, hogy erőssen megszorította a kezem. Ekkor tudtam, hogy eljött az én időm. Felkaptam amitől kicsit megijedt de nem érdekelt. Felvittem a szobámba és az ágyra raktam, majd feléhajoltam.
-Nem mondtam meg elég érthetően, hogy amíg én veled vagyok addig téged senki és semmi nem bánthat? - kérdeztem tőle szexi mosolyomat bevetve.
-De csak tudod pont egy ilyen jelente volt a filmben és ezért egy kicsit megijedtem! - válaszolta mostmár mosolyogva.
De én nem vártam meg a következő mondatott inkább megcsókoltam.
Kb. úgy 2 percig csókolóztunk mikor elhúzta a fejét és így szólt.
-Harry! - mondta kedvesen
-Mond! - mondtam neki majd elfeküdtem az ágyon
-Itt aludhatok ma este? - kérdezte 
-Ez kérdés? Persze hogy itt aludhatsz! - vágtam rá mosolyogva az örömtöl
-Jó! Csak gondoltam megkérdezem akkor átmegyek a pizsimért, lefürdök és jövök! - mondta és megpuszilta az arcomat majd elment.
Mikor kiment rögtön az jutott az eszembe, hogy ez az én estém lesz elmondom neki amit érzek iránta és ha látom rajta hogy ő is hasonló képpen érez megkérem, hogy legyen a barátnőm.
"Berta"
Istenem annyira szeretem Harry-t és most hogy vele alhatok elmondom neki amit érzek.
Bementem a szobámba és előkerestem a pizsamám.

Majd utánna elmentem zuhanyozni, fogatmosni .
De még mielőtt vissza mentem volna Harry - hez írtam egy SMS - t Detty - nek.
"Ma este Harry - vel alszok úgyhogy ne keress! :) Puszi: Berta"
Mikor vissza mentem Harry szobájába egy meglepetés ért.
"Detty"
Egy gyönyörű étterembe mentünk ami egy kicsit messze volt a háztól ezért egy kicsit örültem mivel legalább az utazás alatt is több időt leszek Niall-al.
Leültettek minket egy asztalhoz és a kezünkbe nyomták az étlapot.
-Te mit kérsz? - kérdezte Niall
-Szerintem én bolognai spagettit eszek! - válaszoltam közben az étlapot bújtam
Niall intett a pincérnek.
-Két bolognai spagettit kérünk szépen! - mondta Niall a pincérnek
-Inni mit kérnek? - kérdezte illedelmese a pincér
-Én egy kólát kérek szépen! - mondtam
-És ön? - fordult Niall - hez
Niall rámnézet és ezt mondta.
-Én is!
-Rendben! - mondta a pincér és elment
-Hogy, hogy te is mindenből azt kérted amit én? - kérdeztem mosolygva :)
-Nem tudom! - válaszolta és rámkacsintott ;)
Én csak mosolyogtam majd elkesztünk arról beszélni, hogy milyen véletlen, hogy Berta pont őket sminkeli.
Már beszélgettünk egy ideje mikor meghozták az ételt.
Elkeztünk enni mikor a telefonom üzenetet jelzett.
"Feladó Berta"
Megnyitottam és ez állt benne.
"Ma este Harry - vel alszok úgyhogy ne keress!:) Puszi: Berta"
Mikor elolvastam letettem a telefont és elkezdtem enni.
-Baj van ? Nagyon furcsán nézel! - mondta Niall
-Nem csak kicsit meglepődtem! - válaszoltam mosolyogva
-Min? - kiváncsiskodott tovább
-Azon, hogy Berta ma Harry- vel alszik! - mondtam neki
-Azta! Pedig ahogy láttam Berta elég erőssen tartotta magát ahoz, hogy amíg nem járnak nem alszanak együtt!  - mondta meglepődve Niall
-Én is pont így láttam ! Na de most inkább együnk mielőtt kihül a kaja! - szóltam neki és elkezdtem tömni a majmot.

Remélem tetszett a 9. rész! :) Puszi : Berta 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése