2012. december 15., szombat

14. bejegyzés

Itt a 14. rész jó olvasást! 

Puszi: Berta :)


 

 

"Harry"

Miután bementem a szobámba kisírtam magam majd leakartam menni inni a konyhába.

Kiléptem a szobámbol és Berta éppen akkor akart menni a fürdőbe de mikor meglátott elindult felém majd pár másodperc múlva azt láttam, hogy a össze esi.

-Berta! - ordítottam és odarohantam hozzá

-Mondj valamit! - mondtam neki mivel láttam, hogy egy kicsit nyitva van a szeme

-Hívj egy mentőt! - csak enyit mondott majd elvesztette az eszméletét

-Halló! A barátnőm elájult és nagyon sápadt! - mondtam a telefonba

-Rendben! 2 perc és ott vagyunk a mentővel! - mondta a nő a telefonba és letette

-Tarts ki mindjárt itt vannak! - mondtam neki majd magamhoz szorítottam és vártam, hogy a mentősök megérkezzenek.

Nem telt el 1 perc és a mentősök már a be is tolták a kocsiba Bertát.

Mikor a korházba értünk Bertát bevitték a vizsgálób és nekem azt mondták maradjak kint.

Amíg kint várakoztam felhívtam a többieket és mondtam nekik, hogy ma még ne jöjjenek be majd holnap.

Már nagyon rég vártam kint mikor egy orvos lépett ki a vizsgálóból.

-Doktor! - ugrottam fel a székről és az orvoshoz rohantam

-Ön a lány egyik hozzátartozója? - kérdezte az orvos

-Igen! - vágtam rá

-Stabilizáltuk a lány állapotát és kiderítettük, hogy mitől ájult el! - mondta

-És mi a baj? - kérdezősködtem

-Nem tudom, hogy baj-e vagy nem! De úgy gondoltam akkor mondom el mikor már ébren van! - mondta amitől pattanásik feszültek az idegeim

-De miért? Ekkor a baj? - kérdezősködtem idegesen

-Nem nincs semmi baj! Most jöjjön velem a lány szobájába és elmondom! - mondta és elindultunk

Mikor oda értünk a szobához és bementünk Berta ott feküdt az ágyon és engem nézett.

-Harry! - mondta rekett hangon

-Tudod mennyire rámilyesztettél!? - mondtam neki majd az ágya mellet lévő székre ültem és megfogtam a kezét

-Akkor most elmondanám az okát amiért most ön ide került! - mondta az orvos és Bertára nézett

-Rendben! - válaszolta reketten

-Nem tudom, hogy ez rossz vagy jó hír! De ön több mint 2 hetes terhes! - mondta az orvos amin nagyon megdöbbentem

-Micsoda? - kérdezte Berta és könnyek keztek lecsorogni az arcán

-Ön terhes! - ismételte meg az orvos majd mivel a csipogója csipogni kezdett elköszönt és elment.

-Harry! Most mi lesz? - fordult oda hozzám kétségbeesetten

-Nem tudom! De a lényeg, hogy jól vagy azaz jól vagytok! - mondtam és a hasára tettem a kezem

-Azt ugye tudod, hogy ő a te gyereked! - mondta és méllyen a szemembe nézett

-Nem! Ő mostmár a mi gyerekünk! - mondtam és megcsókoltuk egymást

-Harry! Mikor otthon szakítottam veled csak azért volt mert nagyon rossz arra felkelni, hogy azt akit szerettsz mással hoznak össze az újságok! - mondta és elfeküdt az ágyon

-Elhiszem! De én tudom, hogy a szerelmünk erősseb mindenél! - mondtam neki majd újra megcsókoltam

-Nagyon szeretlek! - mondta és megölelt

-Én is titeket! - mondtam mire ő nevetni kezdett

-Olyan furcsa, hogy többesszámban beszélsz de meg kell szoknom ha megtartjuk! - mondta mosolyogva

-Hát persze, hogy megtartjuk mostmár ő a mi babánk ! - mondtam és mellé ültem az ágyra

-De mi lesz a kariereddel? - kérdezte aggódva

-Ezen most ne gondolkozz inkább pihenj! - mondtam neki majd adtam egy puszit a homlokára és kimentem a folyosóra

Leültem egy székre és egyfolytában vigyorogtam mert nagyon boldog voltam.

Gondoltam írok egy üzenetet Lou-nak a biztonság kedvéért nehogy agyon aggódják magukat.

"Nyugodjatok meg nincs semmi baja sőt! :)"

Miután elküldtem az üzenetet lementem a büfébe inni egy teát majd vissza mentem Berta szobája elé.

Éppen twittereztem mikor a telefonom üzenetet jelzett.Megnéztem.

"Mi az hogy sőt? Ne szórakozz már mond el vagy bemegyek!"

Vissza írtam neki.

"Gyere! De csak te gyere majd a többiek bejönnek holnap!"

Megírtam neki majd elküldtem az üzenetet.

Fél óra múlva már ott is volt a korházban.

-Szia Harry! - köszönt

-Szia Lou! - köszöntem vissza

-Na mi a baja? - kérdezősködött

-Terhes! - mondtam széles vigyorral az arcomon

-Gratulálok! Ez annyira jó! - ugrott fel a székéről

-Én is nagyon örülök neki de gyere gratulálj neki is mert ő is kellett hozzá! - mondtam majd bevittem Bertához a szobába

-Kicsilány annyira örülök, hogy kisbabád lesz! - ölelte meg Lou

-Köszi! - ölelte meg Berta

-És milyen érzés? - tette fel Lou a hülye kérdést

-Mi? - kérdezett vissza

-Hát a terhesség! - folytatta kissé buggyant barátom

-Jah! Hogy az! Nagyon jó érzés! - mondta nevetve

-Akkor jó! - mondta Lou mire mind a ketten Bertával nevetésben törtünk ki

-Most mi olyan vicces? - kérdezte sértődötten

-Semmi! - mondtuk szinte egyszerre

Egy csomót beszélgettünk mikor Berta szólalt meg.

-Harry! Szerintem menny nyugodtan Lou-val haza és majd holnap bejössz! - fordult felém Berta

-De nem szeretnélek titeket egyedül hagyni! - mondtam mire Lou a tőle megszokodt módon beleszólt

-Dehát én haza megyek nem maradok itt!

-Nem mondod észlény! Én a babára és Bertára gondoltam! - mondtam és a homlokomra csaptam

-Jah! - mondta

-Nem! Harry menj haza nyugodtan vigyázok magamra/magunkra! - mondta nevetve Berta

-Biztos? - kérdeztem vissza

-Biztos drágám! - mondta majd megcsókolt

-Rendben de még mielőtt lefekszel hívj fel! - parancsoltam rá

rtettem! - tette a kezét a fejéhez mint a katonák

-Akkor menjünk! Sziasztok! - köszöntünk el majd hazamentünk

Miután hazaértünk leültünk a nappaliba és elkezdtem mondani ami a korházban volt.

-A korházban az orvos azt mondta, hogy nagyon sok vizsgálatot végeztek el és kiderült,hogy Berta terhes! - mondtam széles mosollyal az arcomon

-Istenem! - mondta mindenki egyszerre

-Ez nagyon jó! Gratulálok! - jödtek oda és egy nagy közös ölelést kaptam

-Én és Berta is nagyon örölünk neki! De egyenlőre ne mondjátok el senkinek majd elég akkor mikor már gömbölyödik a pocakja! - parancsoltam rá a többiekre      

-Oké! - hangzott egyszerre a válasz

Miután megvolt a megbeszélés megettük a vacsorát és mindeki elment a szobájába.

Gondoltam felhívom Bertát.

-Hallo! - szólt bele

-Szia cica hogy vagytok? - kérdeztem

-Nagyon jól most ettem amit rögtön ki is hánytam de azért jól! - válaszolt

-Oké! Figyelj holnap már reggel bemegyek és beszélek az orvossal, hogy mikor jöhetsz haza! Jó? - kérdeztem

-Persze! - válaszolta

-Akkor holnap megyek! De most jó éjszakát mind a kettőtöknek! - mondtam 

-Neked is! Szia! - mondta és le akarta rakni de még valamit szerettem volna

-Várj! - mondtam hirtelen

-Hm? - szólt bele édes hangján

-Tedd a hasadra a telefont és én éneklek a babának egy altató dalt! - mondtam neki

-Rendben! - mondta és én elkeztem énekelni egy dalt ami egyébként nem is altató volt.

Miután vége lett a dalnak Berta beleszólt a telefonba.

-Már biztos hogy elaludt! - mondta aranyosan suttogva

-Akkor jó! De mostmár te is aludj! Jó éjszakát! - mondtam neki 

-Jó éjt! - mondta és letette a telefont

Miután letettük nagy mosollyal az arcomon aludtam el.

2 megjegyzés:

  1. Szia Berta! Úristen ez nagyon jó lett és nagyon aranyos is! Úgy örülök hogy végül minden rendbe lett! És nagyon várom a 15. részt is!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Angela!Aranyos vagy köszönöm! Remélem a 15. rész is tetszeni fog amit holnap osztok meg! :):D
      Puszi: Berta :)

      Törlés