2012. december 2., vasárnap

6.bejegyzés

Az érzések!!!

"Detty"

Elindultam megkeresni a lisztet mikor látom, hogy Berta beszélget egy sráccal, rögtön a barátom jutott eszembe. :(

-Na mindegy had ismerkedjen. - gondoltam magamba

Mikor a liszthez értem láttam 4 srácot akik nagyon ismerősek voltak de nem foglalkoztam velük.

El akartam venni egy lisztet mikor valaki magszólított.

-Szia, bocsi kérdezhetek valamit? - jött oda hozzám egy szőkehajú, jóképű srác

-Aha persz! - válaszoltam neki kicsit megszeppenve

-A zőldségeket keresem, megtudod nekem mutatni hogy holvannak ? - kérdezte tőlem kicsit elpirulva

-Persze egy pillanat ezt berakom a kocsiba és mehetünk. - intettem várakozásra a srácot

-Mehetünk! - szóltam neki majd elkisértem a zöldségekhez

-Köszi, remélem még találkozunk, te idevalósi vagy!? - szólt hozzám gyengéden a srác amitől kicsit elpirulta.

"Berta"

Mikor ránéztem a srácra aszthittem elájulok.

-Valami baj van hirtelen elsápadtál?! - kérdezte a srác és rátette az arcomra a kezét nekem ennyi bőven elég volt.

-Úr isten elájult ! Mentőt ! Valaki hívjon egy mentőt! - csak ennyit hallotam és a többire már nem emlékszem.

"Detty"

-Nem én nem ide valósi vagyok csak a barátnőm kapott itt egy munkát és most úgy néz ki hogy itt fogunk lakni. - mondtam elpirulva mikor egy kiabállást hallottam .

-Úr isten elájult ! Mentőt ! Valaki hívjon egy mentőt! 

Nagyon megijedtem és oda kaptam a fejemet. 

Mikor megláttam, hogy a barátnőm egy srác kezében fekszik nagyon megijedtem és elkezdtem rohanni felé.

-Berta jólvagy! Kérlek ébredj fel nem lehet semmi bajod ! - csak sírtam mikor valaki elhúzott onnan és megölelt és mondta hogy elvisz a korházba ahová vitték a barátnőmet.

-Köszönöm szépen, hogy segítesz de mostmár kérlek mond meg a neved.!!! - mondtam neki könnyes szemekkel mikor a kocsihoz mentük.

-Te tényleg nem tudod, hogy ki vagyok? - kérdezte kicsit mosolyogva :)

-Hát selytésem van ! - válaszoltam mostmár mosolyogva

-Niall Horan -nyújtotta a kezét felém

 -Úr isten tényleg, de hülye vagyok! - vágtam homlokon magam

-De most te jössz mi a neved!? - vedte le a kezem a homlokomról 

-Detty Toth a nevem - mosolyogtam rá és már indultunk is a kocsival :)

Mikor a korházhoz értünk megkerestük Berta szobáját és láttuk hogy ott ül még egy srác

-Szia Harry! Mi van a lánnyal? - kérdezte Niall a sráctól

-Sziasztok állítólag valamitől eléjult és most vizsgálják! - mondta el nekünk a történteket

-Jah Harry ő itt Detty a lány barátnője! - mutatott be engem Harry-nek

-Szia ! Harry Style vagyok! - mutatkozott be nekem Harry

 

-Szia ! Detty Toth vagyok! Berta barátnője! - mutatkoztam be neki majd leültem Niall mellé és a vállára hajtottam a fejem 

Kb. 5 perc múlva kijött egy orvos és azt mondta hogy csak egy enyhe sokkot kapott most alszik de be lehet hozzá menni.

-Bemehetek én elősszőr? - kérdezte Harry bizakodóan

-Persze addig kicsit pihenek és nem idegeskedek ! Menny csak nyugottan!

Mikor Harry bement Bertához Niall hozzám fordult és adott egy puszit az arcomra.

"Berta"

Mikor ébredezni kezdtem egyenletes csipogást hallottam és érezte hogy valaki  fogja a kezem.

Már kezdtem volna kinyitni a szemem mikor elkezdett beszélni.

-Jah Berta remélem nem miattam ájultál el mert azt nem bírnám elviselni.

Mikor rádnéztem nagyon remegni kezdett a lábam mert olyan érzés fogott el amilyen még soha.

Ha felébretsz remélem sokat leszünk majd együtt mert én igaz még csak 1 órája ismerlek de belédszerettem .

Na mikor ezt kimondta mosolyra húzódott a szám :) és kinyitottam a szemem.

Mikor ezt észre vette gyorsan elengedte a kezem,  felpattan a székről és indult vólna kifele de én  megállítottam.

-Kérlek ne menj el! Maradj itt velem! - mosolyogtam rá és mutattam hogy üljön ide mellém.

Mikor leült mellém és a szemembe nézet a pillangók mozogni kezdtek a gyomromban.

-Mindent hallodtam, de nem bánom! - mondtam neki és rámosolyogtam. :)

-Miattam ájultál el? - kérdezte bátortalanul és lehajtotta a fejét.

-Igen. De nem azért mert őrült rajongó vagyok hanem mert amikor a szemembe néztél akkor nagyon fura érzés fogott el.

Mikor ezt kimondtam a kezét az arcomra tette és adott egy puszit a homlokomra .

-Behívom a barátnőd meg a haveromat is oké? - szólalt meg mostmár mosolyogva :)

-Oké! - mosolyogtam rá vissza

Remélem tetszett a 6. rész :) !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése