2012. december 1., szombat

4.bejegyzés

A nagy találkozás!!!

"3 hét múlva"

"Berta"

Vegül úgy döntöttem elvállalom a munkát. 

Már elintéztünk mindent a házat, a színházat és végül a családot.

Már Andy-t is felhívtam és holnap indulunk New York - ba !!! :) (ugyanis Detty is jön velem) !

Most épp a szobámban csomagolok mikor valaki beront a szobába .

-Detty!!! - ugrok fel ijedten mikor meglátom a barátnőmet.

-Veled meg mi történt? - kérdeztem meg ilyedten

-Szakított velem!!! :( - mondta zokogva, mire én odamentem és próbáltam nyugtatni

-Jaj te szegény!!! - szorítottam magamhoz, majd leültettem az ágyra és ő mesélni kezdett.

"Detty"

Hazamentem és rohantam a szobámba a csomagjaimért hogy átvigyem Bertához mert holnap hajnalban indul a gép.

Mikor beléptem a szobámba az ágyamon a barátom ült és várt engem.

-Szia ! Hogy kerülsz ide? - kérdeztem meglepődve mert nem számítottam rá

-Szia ! Téged várlak mert beszélni szeretnék veled! - közölte velem amitől én nagyon megijedtem

-Jó mond nyugottan! :) - mosolyogtam és az ölébe akartam ülni mire ő felált

-Hát tudod holnap elmész és kitudja mikor látjuk egymást újra így arra gondoltam hogy mindenkinek jobb lesz úgy hogyha... - kezdte el mire én félbeszakítottam 

-Szakítani akarsz? - kérdeztem könnyes szemekkel

-Hát igen de ne hidd azt hogy én már nem szeretlek nem erről van szó csak tudod... - magyarázkodott de én nem hagytam.

-Rendben értem, akkor most ha nem baj egyedül szeretnék lenni egy kicsit mert még be is kell pakolnom! - mondtam nelki egy nagy sóhaj közepette .

-Rendben akkor jó utat holnap ! Szia ! -jött oda hozzám és meg akarta puszilni az arcom de nem hagytam, elfordultam.

-Köszi ! Szia! - köszöntem el tőle

Mikor kiment a szobából a földre rogytam és sírtam .


Majd egy fél óra múlva megfogtam a cuccaimat és átmentem Bertához.

Amikor beléptem épp csomagolt és ahogy láttam az arcán kicsit meglepődött hogy ott vagyok.

-Detty!!! - ugrott fe a barátnőm ijedten 

-Veled meg mi történt? - kérdezte ilyedten

-Szakított velem! :( - mondtam zokogva, mire ő magához ölelt.

-Jaj te szegény! - mondta kicsit könybelábatt szemmel.

Leültetett az ágyra és én elmondtam neki mindent, mikor a történetnek vége lett elmentem zuhanyozni és aludni.

"Berta"

"reggel"

Detty nagyon nyúzott fejjel . Nagyon nehezen kellt fel és én is .

Ránéztünk az órára és hajnali 3 órát nutatott.

Végül felkeltünk gyorsan ettünk és felöltöztünk.

Az én ruhám:


Detty ruhája:


És már indultunk is a reptérre.

Épp most szálltunk fel és 10 perc múlva indulunk.

-A repülő hamarosan elkezdi  a felszállást, kérjük csattolják be öveiket. - szólt a hangszóró

Bekapcsoltuk az öveket és már indultunk is én nagyon izgatott voltam de nem mertem elaludni mert nem akartam Detty egyedül hagyni így hát bedugtam a fülhallgatót a telefonba és hallgattam az eggyik kedvenc számomat .

"este"

- Kérem csattolják be öveiket mert leszállunk. - szólalt meg a hangszóró

-Na végre. - mordult fel a barátnőm kicsit morcosan.

"a szállodában"

Külön szobát kaptunk Detty-vel ezért egy kicsit ideges vagyok nehogy valami kárt tegyen magában a szakítás miatt .

Kinyitottam a szoba ajtaját és tátva maratt a szám.

-Ez gyönörű !!! :) - kiálltottam fel örömömben mikor valaki hátulról megfogta a vállam.

"Detty" /következő részben/ 

Remélem tetszett a 4. rész !!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése